رابطه ی تصویرنام تجاری ووفاداری مشتری بانقش میانجی تعهدمشتری درشعب بانک ملی شهرآمل


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه ی تصویرنام تجاری ووفاداری مشتری بانقش میانجی تعهدمشتری درشعب بانک ملی شهرآمل دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه ی تصویرنام تجاری ووفاداری مشتری بانقش میانجی تعهدمشتری درشعب بانک ملی شهرآمل  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه ی تصویرنام تجاری ووفاداری مشتری بانقش میانجی تعهدمشتری درشعب بانک ملی شهرآمل،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه ی تصویرنام تجاری ووفاداری مشتری بانقش میانجی تعهدمشتری درشعب بانک ملی شهرآمل :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مشتریان امروزه خدمات، یک بانک را از روی نام و نشان تجاری، با تعهد و وفاداری نسبت به آن از سایر محصولات و خدمات رقبا تشخیص می دهند. لذا تحقیق حاضر بر آن است که رابطه ی تصویر نام تجاری و وفاداری مشتری و نقش میانجی تعهد مشتری را بررسی کند. جامعه ی آماری کلیه مشتریان بانک ملی آمل بودند که بر اساس فرمول کوکران ۳۸۴ نفر به عنوان نمونه و به طور تصادفی طبقه بندی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود و روایی صوری و ضریب آلفای کرونباخ تایید شد. داده ها به وسیله ی مدل معادلات ساختاری و نرم افزار Lisrel تحلیل شدند. یافته ها نشان داد تصویر نام تجاری با وفاداری مشتری در شعب بانک ملی شهر آمل رابطه مثبت و معنی داری دارد؛ تصویر نام تجاری با تعهد مشتری در شعب بانک ملی شهر آمل رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد؛ تعهد مشتری با وفاداری مشتری در شعب بانک ملی شهر آمل رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد. لذا با بهبود تصویر نام تجاری مشتریان می توان تعهد و وفاداری آن ها را افزایش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.