تاثیرمتغییر میانجی مسیولیت اجتماعی شرکت بر رابطه بین تبلیغ محیط زیستی و تصمیم خرید مصرف کنندگان.


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیرمتغییر میانجی مسیولیت اجتماعی شرکت بر رابطه بین تبلیغ محیط زیستی و تصمیم خرید مصرف کنندگان. دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیرمتغییر میانجی مسیولیت اجتماعی شرکت بر رابطه بین تبلیغ محیط زیستی و تصمیم خرید مصرف کنندگان.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیرمتغییر میانجی مسیولیت اجتماعی شرکت بر رابطه بین تبلیغ محیط زیستی و تصمیم خرید مصرف کنندگان.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیرمتغییر میانجی مسیولیت اجتماعی شرکت بر رابطه بین تبلیغ محیط زیستی و تصمیم خرید مصرف کنندگان. :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

دردنیای امروز، محیط گرایی در جهان رو به افزایش نهاده، نقش و اهمیت مسیولیت اجتماعی شرکت و آگاهی محیطی نیز پررنگ تر شده است و در نتیجه تقویت مزیت رقابتی شرکتها از طریق پر رنگ تر نمودن مسیولیت اجتماعی ، موجب تثبیت جایگاه آن ها در بازار می شود. در واقع امروزه مسیولیت شرکت ها صر فا شامل مسایل تجاری، کسب وکار و ابعاد اقتصادی نمی شود، بلکه امور اجتماعی و زیست محیطی را، به قصد به حداقل رساندن یا حذف هرگونه آثار مضر بر جامعه و به حداکثررساندن سودرسانی به مردم و گروه های مختلف و درنهایت، کل جامعه را نیز در برمی گیرد. از این منظرشرکت ها تمایل دارند تا راه های جدیدی برای بازاریابی محصولات خود پیدا کنند، تعداد زیادی از شرکت ها به منظور ایجاد وجه تمایز محصولات خود نسبت به محصولات دیگر از بازاریابی سبز استفاده می کنند. چرا که بازاریابی سبز یک ابزار بسیار مهم برای جذب مشتریانی است که مدافع محیط زیست هستند. هدف مقاله حاضر شناسایی تاثیرمسیولیت اجتماعی شرکت بررابطه بین تبلیغ محیط زیستی و تصمیم خرید مصرف کنندگان می باشد. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری مشتریان هایپر مارکت تهران باحجم نمونه ۳۸۴ نفراست.جهت گرد آوری داده ها از روش های کتابخانه ای ومیدانی استفاده شد.به منظوراثبات روایی پرسشنامه از روایی محتوی وپایایی پرسشنامه از آزمون ضریب الفای کرونباخ استفاده شد .در بخش تحلیل داده ها از آزمون سنجش نرمال بودن داده ها(کالموگروف-اسمیرنوف)وتحلیل عاملی تاییدی ومدل معادلات ساختاری درمحیط نرم افزارهای SPSSوLISREL استفاده شده است.طبق یافته پژوهش تاثیر متغییر میانجی مسیولیت اجتماعی شرکت ها بر ارتباط بین تبلیغ و قصد خرید مصرف کنندگان تایید نشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.