بررسی و شناسایی مهارت های مورد نیاز مدیرت تجربه مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و شناسایی مهارت های مورد نیاز مدیرت تجربه مشتری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و شناسایی مهارت های مورد نیاز مدیرت تجربه مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و شناسایی مهارت های مورد نیاز مدیرت تجربه مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و شناسایی مهارت های مورد نیاز مدیرت تجربه مشتری :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

نگرش شرکتها و موسسات به لحاظ گسترش فضای رقابتی به ناگزیر بر جلب هر چه بیشتررضایت مشتری برای فروش وکسب سود بیشتر متمرکز شده است. با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت درابعاد نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیتهای سازمانها درآمده است؛ به نحوی که ازدیدگاه رقابتی، بقا وتداوم حیات سازمانها درگرو شناسایی وجذب مشتریان جدید وحفظ مشتریان موجود است . پس از مدیریت ارتباط با مشتری چیزی که امروز مدیران و بخش بازاریابی و فروش و حتی بخش های دیگر سازمان را درگیر خود می کند تجربه ای است که مشتری در نتیجه تعامل با پرسنل سازمان و همینطور کلیه ابعاد یک محصول یا خدمت اعم از قابلیت ها، نوع تبلیغات و ترویج، شکل ظاهری، قابلیت اعتماد و… که از آن سازمان دریافت می کند بدست می آورد.پژوهش حاضر در راستای شناسایی و ارایه مهارت های مورد نیاز مدیران جهت مدیریت موثر تجربه مشتری است که در این راستا با توجه به مطالب علمی مطالعه شده که عمدتا از مقالات و منابع علمی خارجی می باشند ۱۴ مهارت موردنیاز در مدیریت سازمان های مشتری محور شناسایی و ارایه گردیده اند که به طور جداگانه مورد تجزیه و تحلیل و ارایه قرار می گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.