بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری وAHP تاثیر آن بر رفتار گردشگران خارجی با استفاده از روش سلسه مراتبی مورد مطالعه: منطقه آزاد اروند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری وAHP تاثیر آن بر رفتار گردشگران خارجی با استفاده از روش سلسه مراتبی مورد مطالعه: منطقه آزاد اروند دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری وAHP تاثیر آن بر رفتار گردشگران خارجی با استفاده از روش سلسه مراتبی مورد مطالعه: منطقه آزاد اروند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری وAHP تاثیر آن بر رفتار گردشگران خارجی با استفاده از روش سلسه مراتبی مورد مطالعه: منطقه آزاد اروند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری وAHP تاثیر آن بر رفتار گردشگران خارجی با استفاده از روش سلسه مراتبی مورد مطالعه: منطقه آزاد اروند :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف این پژوهشبررسی و اولویت بندی عوامل موثر بر تصویر برند مقصد گردشگری و تاثیر آن بررفتار گردشگران خارجیدر منطقه آزاد اروند است. تحقیق حاضر بر اساس هدف از نوع کاربردی و بر اساس ماهیت و نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی – همبستگی است. جامعه مورد مطالعه این تحقیق کلیه گردشگران خارجی منطقه آزاد اروند و کارشناسان و خبرگان دانشگاهی و منطقه آزاد اروند بود که یک نمونه متشکل از ۱۸۷ نفری از آنها انتخاب گردید. ابزار گردآوری اطلاعات دو پرسشنامه بود که در پرسشنامه اول پایایی آن با استفاده از معیار آلفای کرونباخ، پایایی مرکب و بارهای عاملی تاییدگردید و روایی آن نیز از طریق روش روایی محتوی، تایید گردید و پرسشنامه دوم بر اساس طیف ساعتی و برای رتبه بندی عوامل استفاده شده است. دادهها به روش تحلیل معادلات ساختاری به کمک نرمافزار ایموس و روش تحلیل سلسله مراتبی به کمک نرم افزار اکسپرت چویس مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد برازش مدل پیشنهادی مناسب است و تصویر شناختی برتصویر برند، تصویر منحصربه فرد و تصویرعاطفی برتصویر برند مقصد گردشگری تاثیر مثبت و معناداری دارد. هچنین نتایج اولویت بندی نشان داد که بر اساس وزن نسبی تصویر منحصر بفرد، تصویر شناختی و تصویر عاطفی اولویت اول تا سوم را کسب نمودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.