بررسی و اولویت بندی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت شغلی کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی یزد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی و اولویت بندی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت شغلی کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی یزد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی و اولویت بندی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت شغلی کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی و اولویت بندی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت شغلی کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی و اولویت بندی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت شغلی کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی یزد :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

مطالعه در زمینه علل و پیامدهای مهم نگرش کارکنان در خصوص رضایت شغلی یکی از جنبههای اصلی مدیریت منابع انسانی و شاخه روانشناسی صنعتی سازمانی می باشد. مطالعات زیادی به منظور شناخت و درک عوامل موثر بر رضایت شغلی نسبت به سایر متغیرهای سازمانی صورت گرفته است. به علاوه ارزیابی نگرش کارکنان در این خصوص، به عنوان فعالیت عمومی و مشترک در سازمانهایی که مدیران به دنبال رفاه و بهزیستی جسمانی و روانی کارکنان خود می باشند، بسیار مهم قلمداد گردیده است. تحقیق حاضر سعی در بررسی و اولویت بندی عوامل اجتماعی موثر بر رضایت شغلی کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی برق یزد دارد. بنابراین تعداد ۳۰۰ نفر از کارکنان نیروگاه سیکل ترکیبی یزد را با استفاده از روش تصادفی ساده انتخاب نمودیم و به تحلیل مورد نظر با استفاده از روشهای آماری پرداختیم. نتایج نشان داد که بین عوامل اجتماعی با رضایت شغلی کارکنان، رابطه وجود دارد. همچنین با توجه به مقدار رابطه، این رابطه قوی و مثبت می باشد. همچنین به رتبه بندی این عوامل با استفاده از آزمون فریدمن پرداخته شد و عامل خلاقیت با میانگین رتبه ۳,۹۲ به عنوان مهمترین عامل، سیستم پاداش با میانگین رتبه ۳,۰۱ به عنوان عامل دوم، امنیت شغلی با میانگین رتبه ۲,۹۳ به عنوان عامل سوم، روابط بین همکاران با میانگین رتبه ۲,۸۹ به عنوان عامل چهارم و مزایای جانبی با میانگین رتبه ۲,۲۶ به عنوان عامل آخر معرفی شده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.