بررسی نقش مزیت های اطلاعاتی و رقابتی فروشگاه اینترنتی سورانو برای بهبود ارزش ویژه برند آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش مزیت های اطلاعاتی و رقابتی فروشگاه اینترنتی سورانو برای بهبود ارزش ویژه برند آن دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش مزیت های اطلاعاتی و رقابتی فروشگاه اینترنتی سورانو برای بهبود ارزش ویژه برند آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش مزیت های اطلاعاتی و رقابتی فروشگاه اینترنتی سورانو برای بهبود ارزش ویژه برند آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش مزیت های اطلاعاتی و رقابتی فروشگاه اینترنتی سورانو برای بهبود ارزش ویژه برند آن :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

بازاریابی حسی با استفاده از حواس پنجگانه مشتریان، توانسته است نقش بسیاری را در جلب و حفظ مشتریان ایفا کند. با توجه به نوظهور بودن مفهوم بازاریابی حسی، پژوهش حاضر به دنبال بررسی نقش آن در افزایش قصد خرید مجدد مشتریان است. در این راه نقش موقعیت خرید نیز باید مد نظر قرار گیرد؛ بنابراین موقعیت خرید به عنوان متغیر تعدیل کننده در اثرات محرک های بازاریابی حسی بر قصد خرید مجدد در نظر گرفته شده است. پژوهش حاضر از حیث هدف، کاربردی و از دید روش، توصیفی-همبستگی است. جامعه پژوهش مشتریان رستوران نایب هستندکه تعداد ۳۹۳ نفراز میان آن ها به عنوان نمونه انتخاب شده اند. ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه لیکرتی است. روایی پرسشنامه به وسیله نظراساتید بازاریابی و روایی همگرا و واگرا، و پایایی با ضریب آلفای کرونباخ و پایایی ترکیبی بدست آمده است. تجزیه و تحلیل داده ها با دو نرم افزار spss و smartpls2 انجام شد. تحلیل ها نشان داد که همه محرک های بازاریابی حسی بر قصد خرید مجدد مشتریان تاثیر مثبت دارند. همچنین موقعیت خرید نقش تعدیل کنندگی را در اثر دو مولفه محرک بینایی و محرک چشایی بر قصد خرید مجدد مشتریان دارد. اما موقعیت خرید نتواسته است نقش تعدیل کنندگی را در اثر سه مولفه محرک شنوایی، محرک لامسه و محرک بویایی بر قصد خرید مجدد مشتریان داشته باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.