بررسی مدیریت برند با رویکرد اقتصاد مقاومتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت برند با رویکرد اقتصاد مقاومتی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت برند با رویکرد اقتصاد مقاومتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت برند با رویکرد اقتصاد مقاومتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت برند با رویکرد اقتصاد مقاومتی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

در دنیای رقابتی امروز،توجه به برند و مدیریت برند دارای اهمیت بسیاری میباشد.هدف از مدیریت برند ایجاد ارزش بیشتر برای محصولات مشتریان و به دنبال آن به دست آوردن حق امتیاز برای محصولات است ) ۱(.در بحث مدیریت برند نکات بسیاری وجود دارد،رعایت کردن آنها شرکتها را،در افزایش اعتبار،شهرت و محبوبیت برندشان کمک میکند.همچنین از این نکات میتوان به داشتن عملکرد مثبت و مستمر تبلیغات هم اشاره کرد.با توجه به داشتن عملکرد مثبت،شرکتها در حوزههای مختلف از قبیل کیفیت،مشتری مداری،تحویل به موقع خدمات و … میتوانند دارای این عملکرد باشند.تبلیغاتی که با اصول علمی همراه باشد،از اثر بخشی بهتری برخوردار خواهدبود) ۲(.امروزه در رقابت شدیدتر در بازارها،شرکتها به مدیریت برند به عنوان یک مزیت رقابتی نگاه میکنند.هدف از این تحقیق،معرفی مدیریت برند و اهمیت و بررسی آن با توجه به رویکردهای اقتصاد مقاومتی است.در ابتدامفاهیمی از مدیریت برند و سپس مفاهیمی از اقتصاد مقاومتی را یادآور شدیم و در نهایت پس از درک مفاهیم به طور کامل،به بررسی رابطه و اهمیت مدیریت برند با توجه به رویکرد اقتصاد مقاومتی پرداختیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.