بررسی توسعه ی رفتار بازارمحوری صادراتی شرکت هامطالعه ی موردی شرکت های صادراتی مواد غذایی تبریز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی توسعه ی رفتار بازارمحوری صادراتی شرکت هامطالعه ی موردی شرکت های صادراتی مواد غذایی تبریز دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی توسعه ی رفتار بازارمحوری صادراتی شرکت هامطالعه ی موردی شرکت های صادراتی مواد غذایی تبریز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی توسعه ی رفتار بازارمحوری صادراتی شرکت هامطالعه ی موردی شرکت های صادراتی مواد غذایی تبریز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی توسعه ی رفتار بازارمحوری صادراتی شرکت هامطالعه ی موردی شرکت های صادراتی مواد غذایی تبریز :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

بازارمحوری، ایجاد اطلاعات حاصل از بازار در کل سازمان درباره نیازهای جاری و آینده مشتریان،توسعه و انتقال این اطلاعات در سراسر سازمان و پاسخگویی به آن در تمام سطوح سازمان است. شرکتهای بازارمحور در درجه ی اول بر رقابت پذیری به وسیله ی شناسایی نیازهای مشتریان و ارایه ی محصولات بهتر و متفاوت تر از رقبا تاکید دارند.از طرفی سطح بالاتر گرایش به بازار در سازمان میتواند باعث افزایش روحیه کار جمعی و گروهی ودر نتیجه افزایش تهعد در بین کارکنان سازمان شود.توجه شرکتهای با بازارمحوری بالا، بر ایجاد ارزش برتر، برای مشتری و ارتقا عملکرد سازمانی،از این طریق است.این مطالعه با هدف بررسی توسعه رفتار بازارمحور صادراتی شرکت ها در صنایع مواد غذایی به انجام رسیده است. لذا بدین منظور تعداد ۴۰۰ پرسشنامه در بین کارشناسان و کارمندان فعال شرکت ایران خودرو در تهران توزیع و ۳۹۰ عدد جمع آوری و با استفاده از روش همبستگی و رگرسیون با استفاده از نرم افزار spss مورد تحلیل قرار گرفت.نتایج حاکی از آن است که ساختار سازمانی-سیستم صادراتی-هماهنگی صادراتی،فاکتور های مدیریت عالی و وابستگی صادراتی بر رفتار بازارمحوری شرکت های تاثیر دارد. IEEE انتخاب خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.