بررسی تاثیرتمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی تاثیرتمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی تاثیرتمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیرتمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی تاثیرتمرکز تنظیمی بر اثربخشی تبلیغ :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
این پژوهش به دنبال تاثیرات نظریه تمرکز تنظیمی بر اثر بخشی تبلیغات می باشد. مدل پیشنهادی پژوهش بااستفاده از ادبیات موجود در زمینه تمرکز تنظیمی، اثر بخشی تبلیغات و رابطه بین این متغیرها ارایه گردید. دراین پژوهش به منظور تعیین حجم نمونه از فرمول کوکران در حالت جامعه محدود استفاده شد و تعداد نمونه بر اساس فرمول کوکران ۱۶۲ نفر بدست آمد. برای جمعآوری داده ها از روش غیراحتمالی )قضاوتی( استفاده گردید. در این پژوهش بر مبنای ادبیات و مبانی نظری پژوهش، از پرسشنامه های استاندارد در پژوهش های پیشین استفاده گردیده است. برای تجزیه و تحلیل دادههای پرسشنامه و آزمون فرضیه ها از نرم افزارهای SPSS و PLS استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که تمرکز تنظیمی تاثیر معناداری بر اثربخشی تبلیغات دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.