بررسی تاثیر نگرانی کارکنان و کیفیت خدمات بر رضایت بیماران با نقش میانجی گری کیفیت عمومی مراقبت های بهداشتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر نگرانی کارکنان و کیفیت خدمات بر رضایت بیماران با نقش میانجی گری کیفیت عمومی مراقبت های بهداشتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر نگرانی کارکنان و کیفیت خدمات بر رضایت بیماران با نقش میانجی گری کیفیت عمومی مراقبت های بهداشتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر نگرانی کارکنان و کیفیت خدمات بر رضایت بیماران با نقش میانجی گری کیفیت عمومی مراقبت های بهداشتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر نگرانی کارکنان و کیفیت خدمات بر رضایت بیماران با نقش میانجی گری کیفیت عمومی مراقبت های بهداشتی :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

بررسی انتظارات و رضایت بیماران از کیفیت خدمات بیمارستان ها، پیش شرط اصلی مدیریت موثر و از اساسی ترین شاخص های استقرار کیفیت سلامت می باشد. مدیران بیمارستانها در جستجوی مسیر رسیدن به رضایت بیماران هستند که شرط لازم برای تداوم و سوآوری است. بنابراین رضایتمندی بیمار، معیاری است که بعنوان یک مولفه مهم مکمل در کیفیت مراقبت بهداشتی محسوب می شود . هدف این مطالعه، سنجش رضایت بیماران بیمارستان بر اساس نگرانی کارکنان و کیفیت خدمات با نقش میانجی گری کیفیت عمومی مراقبت های بهداشتی است که بر اساس جستجوی مطالعات انجام گرفته، هیچ مدلی مبتنی بر رابطه همزمان متغیرهای نامبرده، در مطالعات داخلی و خارجی یافت نشد. بنابراین مدل تحقیق، مدلی نوآورانه محسوب می شود. نتایج طبق مطالعه پیشینه پژوهش ها، به روابط مثبت و معنادار بین متغیرهای مدل تحقیق اشاره دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.