بررسی تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی سبز بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: شعب هایپرمی مشهد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی سبز بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: شعب هایپرمی مشهد) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی سبز بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: شعب هایپرمی مشهد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی سبز بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: شعب هایپرمی مشهد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی سبز بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده (مطالعه موردی: شعب هایپرمی مشهد) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

افزایش نگرانی و آگاهی های عمومی نسبت به سلامت و حفاظت از محیط زیست منجر به این شده است که مصرف کنندگان در خرید های خود مسایل زیست محیطی را مدنظر قرار دهند. همزمان با افزایش اهمیت مسایل زیست محیطی و مفهوم مسیولیت اجتماعی در میان مصرف کنندگان، شناخت عوامل موثر بر قصد خرید محصولات سبز توسط مصرف کنندگان ضروری به نظر می رسد. این پژوهش با هدف بررسی مفهوم بازاریابی سبز و نحوه تاثیر گزاری آن بر تغییر نگرش رفتار مصرف کننده انجام گرفته است تا در نهایت مصرف کنندگان را به خرید و استفاده از این محصولات راغب نماید. این پژوهش از نظر هدف از نوع کاربردی و در زمره پژوهش های توصیفی و از شاخه همبستگی است. با توجه به وجود محدویدیت های موجود، طرح نمونه گیری این پژوهش به صورت جامعه دردسترس از خریداران محصولات متفاوت هایپرمی مشهد انجام شده است. تعداد ۶۳ پرسشنامه کامل شده و از نرم افزار SPSS برای تجزیه و تحلیل داده ها استفاده شده است. ابتدا از آزمون کولموگوروف اسمیرنوف (KS) برای شناسایی نرمال یا غیرنرمال بودن داده ها و همچنین تشخیص آزمون توزیع داده های جمع آوری شده استفاده شد. به دلیل آن که ادعای نرمال بودن داده ها پذیرفته شده و داده ها دارای توزیع نرمال می باشند و از آزمون های پارامتریک استفاده شده است. آزمون های پارامتریکی که در این پژوهش مورد استفاده قرار گرفته است که عبارتند از: آزمون t، آزمون همبستگی اسپیرمن و در نهایت آزمون رگرسیون می باشند. نتایج حاصله نشان می دهند که تمامی فرضیه های این پژوهش پذیرفته شده اند. یعنی وجود ارتباط مثبت و معنادار میان مولفه های آمیخته بازاریابی سبز (شامل محصول سبز، قیمت سبز، توزیع سبز و ترفیع سبز) و رفتار مصرف کننده با نقش تعدیل گری نگرش به اثبات رسیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.