بررسی تاثیر مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی مورد مطالعه صنایع غذایی استان خوزستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی مورد مطالعه صنایع غذایی استان خوزستان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی مورد مطالعه صنایع غذایی استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی مورد مطالعه صنایع غذایی استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی مورد مطالعه صنایع غذایی استان خوزستان :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

این تحقیق با هدف بررسی تاثیر مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلیانجام گرفته است . این پژوهش از نظر هدف،کاربردی و از نظر ماهیت، توصیفی پیمایشی و از نوع میدانی میباشد. مبانی نظری پژوهش، به روش مطالعه کتابخانه ای و داده های آن به وسیله نمونه گیری تصادفی و با استفاده از پرسشنامه مسیولیتهای اجتماعی ، پرسشنامه بازاریابی داخلی و پرسشنامه عملکرد بازاریابی با پایایی کلی ۸۰ / ۰ بدست آمده است. در این پژوهش علاوه بر روایی محتوا از نوع صوری از روایی همگرا و روایی تمایز استفاده شده که نتایج حاصل نشان دهنده تایید روایی است. جامعه آماری و چارچوب نمونه برداری مرتبط با موضوع تحقیق، کارشناسان وخبرگان صنایع غذایی استان خوزستان در نظر گرفته میشود ، تعداد این جامعه آماری شامل ۷۶ شرکت فعال و ۳۰ شرکت غیر فعال است که جمعا به تعداد ۱۰۶ شرکت میباشد.سوال اصلی این پژوهش این است که آیا مسیولیتها اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی تاثیر مثبت و معنی داری دارد . برای پاسخ به سوال پژوهش، بررسی فرضیهها و تجزیه و تحلیل یافته های جمع آوری شده، از آمار توصیفی و آمار استنباطی با نرم افزارهای SPSS و LiSrel استفاده شده است. جهت بررسی ویژگیهای جمعیت شناختی جامعه آماری، از آمار توصیفی و تحلیل واریانس استفاده شده است. به دلیل بررسی همزمان چندین متغیر و روابط بین آنها از مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شده است. بر اساس نتایج بدست آمده تمامی فرضیه های پژوهش در سطح اطمینان ۹۵ % تایید شد. به علاوه، نتایج پژوهش نشان داد که مدل پژوهش با داده های جمع آوری شده از جامعه آماری مورد نظر برازش دارد. مقادیر شاخصهای نیکویی برازش در مدل نهایی، نشان دهنده مناسب بودن مدل میباشد. بدین ترتیب مسیولیتهای اجتماعی بر عملکرد بازاریابی با نقش میانجی بازاریابی داخلی تاثیر میگذارد. در پایان پژوهش نیز پیشنهاداتی متناسب با نتایج پژوهش ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.