بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک سپه شهراصفهان :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

تجربه ای که در ذهن مشتری حک می شود یکی از قدرتمند ترین فاکتورهایی است که می تواند موجب بازگشت و خرید مجدد مشتری و یا توصیه سازمان از سوی مشتری به سایر اطرافیان او شود. از این رو مدیریت آن موضوعی مهم برای سازمان ها و بخصوص بانک ها و موسسات مالی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه کارکنان بانک کشاورزی شهر اصفهان می باشد. ابزار اندازه گیری تحقیق، دو پرسشنامه مدیریت تجربه مشتری و عملکرد بازاریابی خدمات بانک می باشد. نتایج تحقیق نشان داد مدیریت تجربه مشتری بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک کشاورزی اصفهان تاثیر گذار است. همچنین ابعاد مدیریت تجربه مشتری (بخش وظیفه ای، بخش مکانیک و بخش انسانی مدیریت تجربه مشتری) بر عملکرد بازاریابی خدمات بانکی بانک کشاورزی اصفهان تاثیر گذار است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.