بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری CRM بر وفاداری از طریق نقش میانجی رضایتمندی مشتریان :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

امروزه مشتری رکن اساسی و محور اصلی فعالیت های هر سازمانی به شمار می رود به خصوص در سازمان های خدماتی که مشتری در لحظه از خدمات استفاده می کند و با ظهور و گسترش فناوری اطلاعات، رضایت یا نارضایتی خود را به سرعت انتقال می دهد. برای سازمان های خدماتی به خصوص بانک ها مشتری نوازی از اهمیت بسیار بالایی نسبت به مشتری مداری و مشتری گرایی برخوردار است. امروزه مدیریت ارتباط با مشتری بانک ها را قادر می سازد تا از نحوه ی صحیح ارتباط با مشتریان در بلندمدت استفاده کنند و مشتریان جدید را جذب، مشتریان گذشته را حفظ، موجب رضایت مندی هر دو گروه شود و در نهایت، مولفه اصلی مدیریت ارتباط با مشتری بانک ها که وفاداری مشتری است را در پی داشته باشد. ازاین رو مقاله حاضر با هدف بررسی تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر وفادرای مشتری از طریق نقش میانجی رضایت مندی در شعب بانک ملت شهر مشهد صورت گرفته است، که از نظر هدف کاربردی بوده و بر اساس روش گردآوری داده ها، تحقیق توصیفی و از نوع علی است. داده های موردنظر ازمیان مشتریان شعب بانک ملت شهرمشهد، جمع آوری شده است و براساس جدول مورگان ۴۰۰ نفر به عنوان نمونه و به صورت نمونه گیری خوشه ای انتخاب شدند. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های توصیفی (فراوانی، میانگین و انحراف معیار) و آزمون-های آماری کولموگوروف-اسمیرنوف، و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. یافته های تحقیق نشان داد که مدیریت ارتباط با مشتری تاثیر مثبت و معناداری روی وفادرای مشتری از طریق نقش میانجی رضایت-مندی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.