بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی بر مدیریت نقدینگی بانک ها با تاکید بر نقش واسطه گری رضایت مشتریان مطالعه موردی شعب بانک سپه شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

پیدایش خدمات بانکداری الکترونیکی، طبیعت خدمات مالی را که به مشتریان ارایه می شود به نحوه گسترده ای تغییر داده است . بانک ها ازطریق فراهم کردن این خدمات می توانند هزینه قابل ملاحظه ای را صرفه جویی کنند. به علاوه، توسعه بانکداری الکترونیکی باید باهدف مشتری محوری و توجه به رضایت آنان در نظر گرفته شود تا موجبات وفاداری آنان نیز فراهم گردد، زیرا حفظ و بقای هر سازمانی در گرو مشتریان آن می باشد. در همین راستا پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی و مدیریت نقدینگی بانک ها با توجه به نقش واسطه گری رضایت مشتریان انجام پذیرفته است. در این مطالعه میدانی تعداد ۳۰۰ پرسشنامه بین مشتریان کلیدی بانک سپه شهر اصفهان توزیع گردید و برای تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده از نرم افزار لیزرل (LISREL) و همچنین نرم افزار SPSS انجام شد و این نتایج اتخاذ شد که از بین عوامل پذیرش بانکداری الکترونیکی، سرعت خدمات , امنیت و محرمانه بودن , هزینه مناسب و طرح و محتوا بر رضایت مشتریان تاثیر دارد ولی عامل دسترسی مناسب بررضایت مشتریان تاثیر ندارد. همچنین رضایت مشتریان بر مدیریت نقدینگی تاثیر دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.