بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر شخصیت برند بر استفاده مشتریان از خدمات بانکی و تبلیغات دهان به دهان مورد مطالعه: شعب بانک پارسیان استان لرستان :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده مقاله:

امروزه اهمیت برند و تاثیر آن در فروش موسسات خدماتی از جمله بانک ها به طور فزاینده ای در حال گسترش است و شخصیت برندیکی از مهم ترین عوامل هویت بخشی به یک برند می باشد. شخصیت برند مبنایی است که ارتباطات برند با مصرف کنندگان براساس آن شکل می گیرد ، به طوری که برخی از مصرف کنندگان برند ها را برای هویتی که شخصیت برند به آن ها می دهد خریداری می کنند. به همین دلیل در این تحقیق تاثیر شخصیت برند بر اعتماد به برند ، دلبستگی به برند و تعهد به برند ،تاثیر اعتماد به برند بر رضایت ، وفاداری دلبستگی به برند ، تعهد به برند و خرید )استفاده( مشتری ، رابطه دلبستگی به برند و تعهد به برند و در نهایت رابطه رضایت ، وفاداری وتعهد به برند با خرید )استفاده( مشتری و تبلیغات دهان به دهان سنجیده شد. با استفاده مدل پنج بزرگ آکر ) ۱۹۹۷ ( ابعاد شخصیتی برند ارزیابی گردید. به وسیله پرسشنامه نظر ۳۴۸ نفر از مشتریان حاضر در شعب بانک پارسیان استان لرستان جمع آوری شد. جهت تحلیل داده ها از روش های تحلیل عاملی تاییدی و مدل سازی معادلات ساختاری استفاده شد و نتایج زیر بدست آمد. شخصیت برند بر اعتماد به برند، دلبستگی به برند و تعهد به برند تاثیر مثبت دارد. اعتماد به برند با دلبستگی به برند ، تعهد به برند ، رضایت ، وفاداری و خرید )استفاده( مشتری رابطه مستقیم دارد. دلبستگی به برند بر تعهد به برند تاثیر مثبت دارد. رضایت ، وفاداری و تعهد به برند با خرید )استفاده( مشتری و تبلیغات دهان به دهان رابطه مستقیم دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.