بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به رفتار اخلاقی فروشندگان بروفاداری با میانجی گری نقش اعتماد به فروشنده و شرکت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به رفتار اخلاقی فروشندگان بروفاداری با میانجی گری نقش اعتماد به فروشنده و شرکت دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به رفتار اخلاقی فروشندگان بروفاداری با میانجی گری نقش اعتماد به فروشنده و شرکت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به رفتار اخلاقی فروشندگان بروفاداری با میانجی گری نقش اعتماد به فروشنده و شرکت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به رفتار اخلاقی فروشندگان بروفاداری با میانجی گری نقش اعتماد به فروشنده و شرکت :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

با افزایش رقابت در میان کسب وکارها، امروزه مصرفکنندگان شاهد رفتارهای غیر اخلاقی ونامناسب فروشندگان و نمایندگان فروش شرکتها هستند. شرکتها و کسب و کارهایی که برندهای قوی برای خود ایجاد کرده اند می بایست اخلاق کسب و کار را درمیان کارکنان بویژه کسانی که در تماس مستقیم با مشتریان فعالیت میکنند و همچنین به عنوان یک عنصر اساسی در برنامه یکپارچه بازاریابی خود در نظر بگیرند. رعایت اخلاق و اصول اخلاقی در حوزهارتباطات بازاریابی و تماس با مشتریان نقش مهمی در جلب اعتماد مشتریان به شرکتها و برند آنها دارد. این اعتماد جلب شده به فروشنده و شرکت مسیر حفظ و توسعه روابط بلندمدت شرکت با مشتریان را فراهم میکند و وفاداری آنها را تضمین میکند. مقاله حاضر به بررسی تاثیر ادراک مصرف کنندگان نسبت به رفتار اخلاقی فروشندگان بر وفاداری با اثر میانجیگری اعتماد میپردازد. روش پژوهش، مروری توصیفی است و بدین منظور تعداد زیادیاز پژوهش های صورت گرفته در این زمینه بررسی شده است. با توجه به پیشینه نظری و تجربی پژوهش به این نتیجه دست یافتیم که رفتار اخلاقی فروشندگان با اثر واسطه ای اعتماد تاثیر عمیق تری بر وفاداری مصرف کنندگان دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.