بررسی اثر هوش هیجانی بر تعارضات سازمانی در شعب بانک صادرات قزوین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی اثر هوش هیجانی بر تعارضات سازمانی در شعب بانک صادرات قزوین دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی اثر هوش هیجانی بر تعارضات سازمانی در شعب بانک صادرات قزوین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی اثر هوش هیجانی بر تعارضات سازمانی در شعب بانک صادرات قزوین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی اثر هوش هیجانی بر تعارضات سازمانی در شعب بانک صادرات قزوین :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

ما در برهه ای از زمان به سر می بریم که نظریه های سنتی مربوط به هوش و پیشرفت دچار تغییر و تحول شده اند و نظریه های جدیدبه طور مرتب جایگزین آن ها می شوند. نگرش جدید در ارتباط با هوش و پیشرفت این است که هوش هیجانی نسبت به بهره هوشی )هوش شناختی(، پیش بینی کننده مطمین تری برای موفقیت فرد در زندگی و محیط کارش می باشد. از آنجای که همواره در تمام سازمانها مطالعات بر روی عوامل موثر بر افزایش کارایی و اثر بخشی سازمان مد نظر است، عاملی همچون تعارضات سازمانی و امروزه عامل دیگری همچون هوش هیجانی به عنوان عوامل پیشرفت و کارایی سازمان مد نظر می باشند. از این رو، در این پژوهش برآنیم تا رابطه هوش هیجانی با تعارضات سازمانی را بررسی نماییم. پژوهش حاضر به بررسی تاثیر هوش هیجانی بر تعارضات سازمانی شعب بانک صادرات در قزوین پرداخته است. هدف از تحقیق حاضر، شناسایی ویژگی های هوش هیجانی کارکنان و رابطه آن با تعارضات سازمانی می باشد. در این تحقیق که توصیفی و از نوع همبستگی است، جهت جمع آوری داده ها، از پرسش نامه های هوش هیجانی شرینگ و تعارضات سازمانی رابینز استفاده شد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از روش های آمار توصیفی و استنباطی )ضریب همبستگی پیرسون( استفاده شده است. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که هوش هیجانی بر جلوگیری از ایجاد تعارضات سازمانی اثر دارد. همچنین مولفه های مهارتهای اجتماعی، همدلی اجتماعی، خودانگیزی، خودآگاهی بر عدم ایجاد تعارضات سازمانی اثر داشته ولی مولفه خودکنترلی بر عدم ایجاد تعارضات سازمانی اثر ندارد .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.