اولویت بندی خلق مدیریت دانش با چارچوب نظریه نانوکا و تاکوچی براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصولات جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره(مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی خلق مدیریت دانش با چارچوب نظریه نانوکا و تاکوچی براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصولات جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره(مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی خلق مدیریت دانش با چارچوب نظریه نانوکا و تاکوچی براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصولات جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره(مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی خلق مدیریت دانش با چارچوب نظریه نانوکا و تاکوچی براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصولات جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره(مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی خلق مدیریت دانش با چارچوب نظریه نانوکا و تاکوچی براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصولات جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره(مورد مطالعه واحد تحقیق و توسعه شرکت فولاد مبارکه اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

توسعه محصول جدید یکی از موضوعاتی است که امروزه توجه بسیاری از پژوهشگران، مشاوران و مدیران را به خود جلب کرده است. مطالعه حاضر با هدف اولویت بندی خلق مدیریت دانش با چارچوب نظریه نانوکا و تاکوچی براساس عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصولات جدید با استفاده از روش تصمیم گیری چند معیاره انجام گرفته است. این مطالعه از نوع کاربردی و پیمایشی است که در شش ماه اول سال ۱۳۹۵ انجام گرفت. در ابتدا از روش کتابخانه ای برای درک بهتر موضوع استفاده شد. همچنین با توجه به متدلوژی گسترش کارکرد کیفیت از پرسشنامه جهت دستیابی به نظرات خبرگان و از روش تحلیل سلسله مراتبی برای اولویت بندی نظرات در تکمیل جدول خانه کیفیت استفاده شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه مدیران و کارکنان تیم توسعه محصول جدید مجتمع فولاد مبارکه اصفهان (۱۰۰ نفر) بود، که اطلاعات لازم به صورت سرشماری و توسط دو پرسشنامه اجزای خلق دانش و عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جمع اوری شد. همچنین به منظور جمع اوری اطلاعات پرسشنامه مقایسات زوجی، عوامل۹گانه کلیدی موفقیت توسعه محصول از نظرات ۲۵ نفر از مدیران خط تولید محصول جدید که بصورت نمونه گیری هدفمند غیرتصادفی انتخاب شده بودند، استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای SPSS21 و Expert Choice11 استفاده گردید. نتایج حاکی از آن بود که اولویت بندی پنج مولفه اولیه عوامل کلیدی موفقیت توسعه محصول جدید به ترتیب عبارتست از: روانه سازی به موقع محصول به بازار، استفاده از فناوری اطلاعات، جذابیت محصول در بازار، خدمات پس از فروش، شناسایی بازار و پویایی های آن.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.