رابطه خودگردانی تحصیلی و راهبردهای انگیزش یادگیری با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان خواف
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
رابطه خودگردانی تحصیلی و راهبردهای انگیزش یادگیری با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان خواف دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد رابطه خودگردانی تحصیلی و راهبردهای انگیزش یادگیری با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان خواف کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه خودگردانی تحصیلی و راهبردهای انگیزش یادگیری با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان خواف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن رابطه خودگردانی تحصیلی و راهبردهای انگیزش یادگیری با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی شهرستان خواف :
تعداد صفحات :۱۶
چکیده مقاله:
هدف از اجرای تحقیق حاضر، تعیین رابطه خودگردانی تحصیلی و راهبردهای انگیزش یادگیری با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستانی است. جامعه آماری دانش آموزان دبیرستانی مشغول به تحصیل در سال تحصیلی ۹۳- ۹۴ در شهرستان خواف به تعداد ۳۸۰۰ نفر است. ازبین آنها ۳۴۸نفربه روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. به منظور جمعآوری دادهها از پرسشنامه های خودگردانی تحصیلی پنتریچ و دی گروت، راهبردهای انگیزشی پینتریچ، اسمیت، گارسیا و مک کیجی و پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی سین ها و سینگ و برای تحلیل داده ها از روش پیرسون استفاده شد. تحلیل داده ها رابطه مثبتی را بین خودگردانی تحصیلی (۰/۴۴)، راهبردهای انگیزش یادگیری (۰/۸۲)، راهبرد انگیزشی (۰/۴۵) و راهبرد یادگیری (۰/۸۱) با سازگاری نشان داد. در نتیجه میتوان گفت بین متغیرها همبستگی وجود دارد و باید در مطالعات علمی و تدابیر آموزشی به آن توجه شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.