بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول عقب مانده ذهنی منطقه خراسان رضوی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول عقب مانده ذهنی منطقه خراسان رضوی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول عقب مانده ذهنی منطقه خراسان رضوی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول عقب مانده ذهنی منطقه خراسان رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول عقب مانده ذهنی منطقه خراسان رضوی :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضربررسی رابطه هوش هیجانی وسرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول(عقب مانده ذهنی) در منطقه خراسان رضوی بود.روش پژوهش بکار رفته در این تحقیق توصیفی از نوع همبستگی می باشد. بدین منظور ۸۰ دانش آموز معلول(عقب ماندگی ذهنی)از بین حدود ۱۱۰ دانش آموز معلول(عقب ماندگی ذهنی)به شیوه نمونه گیری خوشه ای مرحله ای انتخاب شدند آزمودنی ها به وسیله آزمون سرسختی روانشناسی اهواز A-H-Qکه در دانشگاه شهید چمران اهواز ساخته واعتبار یابی شده است ، پرسشنامه هوش هیجانی وپرسشنامه سازگاری اجتماعیفبل که درسال۱۹۶۱توسط بل تدوین و اعتبار یابی گردید مورد آزمون قرار گرفتند و سپس نتایج تحقیق با استفاده از نرم افزار ششبش مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمارتوصیفی میانگین و انحراف معیارو از آماراستنباطی ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندمتغیری استفاده شد. یافته ها ونتایج پژوهش نشان دادکه بین هوش هیجانی وسرسختی روانشناسی با سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول(عقب ماندگی ذهنی)رابطه مثبت معناداری وجود دارد. بین سرسختی روانشناسی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول(عقب ماندگی ذهنی)رابطه مثبت معناداری وجود دارد.بین هوش هیجانی و سازگاری اجتماعی دانش آموزان معلول(عقب ماندگی ذهنی)رابطه مثبت معناداری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.