بررسی رابطه اضطراب امتحان و ارزش گذاری درونی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه اضطراب امتحان و ارزش گذاری درونی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه اضطراب امتحان و ارزش گذاری درونی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه اضطراب امتحان و ارزش گذاری درونی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه اضطراب امتحان و ارزش گذاری درونی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان :

تعداد صفحات :۹

چکیده مقاله:

هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی اضطراب امتحان و ارزش گذاری درونی با فرسودگی تحصیلی در دانش آموزان بوده است. روش تحقیق، توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانش آموزان مقطع متوسطه مدارس مشهد در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ بود. به منظور دستیابی به اهداف پژوهش، از بین جامعه تحقیق تعداد ۲۲۸نفر به وسیله ی روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند. ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش پرسشنامه فرسودگی تحصیلی برسو، و انگیزش برای یادگیری MSIQ پنتریج و دیگورت ۱۹۹۰ (بخش باورهای انگیزشی ) بود. برای تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی فراوانی ،میانگین ،انحراف معیار ،کمینه و بیشینه و آمار استنباطی فرضیه ها توسط همبستگی پیرسون انجام شد. نتایج پژوهش حاکی از آن بود که اضطراب امتحان با فرسودگی تحصیلی رابطه مثبت معنا دار و ارزش گذاری درونی رابطه منفی معنادار با فرسودگی تحصیلی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.