بررسی احساس تنهایی و خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان جسمی-حرکتی در مدارس استثنایی و عادی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی احساس تنهایی و خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان جسمی-حرکتی در مدارس استثنایی و عادی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی احساس تنهایی و خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان جسمی-حرکتی در مدارس استثنایی و عادی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی احساس تنهایی و خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان جسمی-حرکتی در مدارس استثنایی و عادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بررسی احساس تنهایی و خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان جسمی-حرکتی در مدارس استثنایی و عادی :
تعداد صفحات :۱۸
چکیده مقاله:
پژوهش حاضر با هدف مقایسه احساس تنهایی و خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان جسمی- حرکتی مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی و عادی (طرح تلفیقی) مشهد انجام شده است. جهت دستیابی بهاین هدف از روش علی مقایسه ای استفاده گردید. جامعه آماری کلیه دان شآموزان ابتدایی پایه های چهارم ، پنجم و ششم معلول جسمی– حرکتی مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی و مدارس عادی بصورت تلفیقی بود. نمونه آماری ۵۰ نفر و بر اساس جدول مورگان و بطور تصادفی ساده انتخاب شدند. جمع آوری اطلاعات به شیوه میدانی و با استفاده از پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران، خود پنداره کودکان و سازگاری اجتماعی سینها و سینگ انجام گرفت. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار SPSS و با آزمونT گروههای مستقل صورت گرفت. نتایج حاکی از آن بود که بین احساس تنهایی، خود پنداره و سازگاری اجتماعی دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی و عادی تفاوت وجود دارد P<0/05 و نشان داد که دانشآموزان مشغول به تحصیل در مدارس عادی نسبت به دانشآموزان استثنایی سازگاری اجتماعی و خود پنداره بهتر و احساس تنهایی کمتری دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.