الگوی ساختاری روابط بین ارزش تکلیف،خودکارآمدی وعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم:نقش واسطه ای اهداف پیشرفت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 الگوی ساختاری روابط بین ارزش تکلیف،خودکارآمدی وعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم:نقش واسطه ای اهداف پیشرفت دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد الگوی ساختاری روابط بین ارزش تکلیف،خودکارآمدی وعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم:نقش واسطه ای اهداف پیشرفت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی الگوی ساختاری روابط بین ارزش تکلیف،خودکارآمدی وعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم:نقش واسطه ای اهداف پیشرفت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن الگوی ساختاری روابط بین ارزش تکلیف،خودکارآمدی وعملکرد تحصیلی دانش آموزان پایه هفتم:نقش واسطه ای اهداف پیشرفت :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

هدف پژوهش حاضر ،بررسی تاثیر متغیرهای خودکارآمدی ، ارزش تکلیف، اهداف تبحری، رویکرد- عملکرد،اجتناب – عملکرددرعملکرد تحصیلی دانش آموزان به روش مدل یابی معادلات ساختاری بود.۲۲۰ نفر از دانش آموزان پایه هفتم شهر مشهد به روش نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند.آنان پرسشنامه خودکارآمدی عمومی شرر ۱۹۸۲،مقیاس اهداف پیشرفت میدلتن ومیگلی ۲۰۰۰،وخرده مقیاس ارزش تکلیف پنتریچ وهمکاران (۱۹۹۱)راتکمیل کردند .نتایج پژوهش نشان داد که رابطه ی بین معدل با اهداف تبحری ، با اهداف عملکردی، با اهداف اجتنابی ، با ارزش تکلیف و با خودکارآمدی در سطح ۰/۰۱ معنی دار هستند. اهداف تبحری و عملکردی به صورت مستقیم و مثبت بر عملکرد تحصیلی تاثیر دارند اما اهداف اجتنابی اثر مستقیم منفی را بر روی عملکرد تحصیلی دارد. ارزش تکلیف ،اثر مستقیم معنی دار بر روی اهداف تبحری وعملکردی دارد، و اثر مستقیم منفی بر روی اهداف اجتنابی دارد.ارزش تکلیف به واسطه ی اهداف تبحری و اهداف عملکردی اثر غیر مستقیم مثبت بر روی عملکرد تحصیلی دارد، در حالی که ارزش تکلیف به واسطه ی اهداف اجتنابی اثرغیر مستقیم مثبت بر روی عملکرد تحصیلی دارد. اثر غیر مستقیم خودکارآمدی به واسطه ی اهداف اجتنابی بر عملکرد تحصیلی مثبت و معنی دار بودوخودکارآمدی به واسطه ی اهداف تبحری اثر غیر مستقیم بر عملکرد تحصیلی داشت. در حالی که اثر مستقیم وغیرمستقیم خودکارآمدی به واسطه ی اهداف عملکردی بر عملکرد تحصیلی معنادار نبود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.