اثربخشی بکارگیری بازیهای خاص با استفاده ازنظریه ویرجینیا اکسلاین در رشد شناختی اخلاقی اجتماعی کودکان دبستانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی بکارگیری بازیهای خاص با استفاده ازنظریه ویرجینیا اکسلاین در رشد شناختی اخلاقی اجتماعی کودکان دبستانی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی بکارگیری بازیهای خاص با استفاده ازنظریه ویرجینیا اکسلاین در رشد شناختی اخلاقی اجتماعی کودکان دبستانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی بکارگیری بازیهای خاص با استفاده ازنظریه ویرجینیا اکسلاین در رشد شناختی اخلاقی اجتماعی کودکان دبستانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی بکارگیری بازیهای خاص با استفاده ازنظریه ویرجینیا اکسلاین در رشد شناختی اخلاقی اجتماعی کودکان دبستانی :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر اثربخشی بکارگیری بازیهای خاص بااستفاده ازنظریه اکسلاین دررشدشناختی اخلاقی اجتماعی کودکان دبستانی درمدارس ناحیه ۳ اموزش و پرورش مشهد است روش پژوهش نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون– پس آزمون با گروه کنترل است. جامعه در پژوهش حاضر عبارت است از کلیه دانش آموزان پسر مقطع اول ابتدایی ناحیه ۳ مشهد که در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ مشغول به تحصیل می باشند. به منظور بکارگیری بازی های خاص از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شده است. به طور کلی نمونه آماری شامل ۶۰ دانش آموز می باشد که ۳۰ نفر گروه کنترل و ۳۰ نفر دیگر گروه آزمایش را تشکیل می دهند. از دو گروه پیش آزمون گرفته و در ارتباط با گروه آزمایش بازی های خاص بکار گرفته شد، و سپس در هردو گروه پس آزمون اجرا شد.آزمودنی ها به پرسشنامه های رشد اجتماعی واینلند و ازمون لطف ابادی و ازمون وکسلر پاسخ دادند پژوهش در ۸ جلسه یک ساعت طی ۶ ماه پیاده سازی شده است که در تمامی جلسات اصول بازی ویرجینیا اکسلاین رعایت شده است روش آماری مورد استفاده در سطح آمار توصیفی شامل میانگین و انحراف معیار بوده و در سطح استنباطی از روش تحلیل کواریانس استفاده شده است.یافته ها نشان داد پس از تعدیل میانگین های پیش آزمون ، تفاوت معنی داری بین میانگین گروه آزمایش و کنترل در پس آزمون وجود دارد که نتیجه گیری گویای ان است که بکارگیری بازی های خاص نقش تعیین کننده و مهمی در رشد شناختی، اخلاقی و اجتماعی کودکان دبستانی داشته است و بر عملکرد اموزشی و پیشرفت تحصیلی آنان تاثیر گذار خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.