اثربخشی آموزشی رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران خوابگاه بهزیستی شهر نیشابور


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثربخشی آموزشی رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران خوابگاه بهزیستی شهر نیشابور دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثربخشی آموزشی رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران خوابگاه بهزیستی شهر نیشابور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثربخشی آموزشی رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران خوابگاه بهزیستی شهر نیشابور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثربخشی آموزشی رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران خوابگاه بهزیستی شهر نیشابور :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران صورت گرفته است. مطالعه و تحقیق حاضر از حیث هدف در طبقه تحقیق های کاربردی و بر حسب نحوه گردآوری دادهها در دسته تحقیق های نیمه آزمایشی طرح پیش آزمون پسآزمون با گروه کنترل وپی گیری ۳ ماهه جای می گیرد. جامعه آماری این تحقیق شامل دختران ساکن خوابگاه بهزیستی نیشابوردر سال ۱۳۹۳ است که بعداز برگزاری یک جلسه توجیهی، ۲۴ نفر به صورت نمونه گیری داوطلبانه و در دسترس انتخاب وپس از همتا سازی به صورت تصادفی در ۲ گروه آزمایش ۱۲ نفر و کنترل ۱۲ نفر قرار گرفتند. دراین تحقیق از پرسشنامه تاب آوری (کونور و دیوید سون) جهت گردآوری اطلاعات استفاده شده است. آموزش رویکرد وجودی در طی ۱۰جلسه ۱/۵ ساعته در محل خوابگاه دختران بهزیستی شهرنیشابور بر روی گروه آزمایش اجرا شد و پس از اتمام جلسات، پسآزمون و آزمون پیگیری سه ماهه از هر دو گروه انجام شد. جهت تحلیل نتایج بعد از بررسی نرمال بودن مشاهدات به کمک آزمون کولموگروف اسمیرنف، از آزمون های تحلیل واریانس یک عاملی بااندازه گیری مکرراستفاده شد. نتایج یافته ها نشان داد که آموزش رویکرد وجودی به شیوه گروهی بر تاب آوری دختران ساکن در خوابگاه بهزیستی شهر نیشابور موثر است و رابطه آن معنا دار است .(p-value = 0/00 > 0/05) به عبارت دیگر آموزش رویکرد وجودی به شیوه گروهی باعث افزایش تابآوری دختران خوابگاه شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.