اثر بخشی بازی درمانی بر خود پنداره دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اثر بخشی بازی درمانی بر خود پنداره دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اثر بخشی بازی درمانی بر خود پنداره دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اثر بخشی بازی درمانی بر خود پنداره دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اثر بخشی بازی درمانی بر خود پنداره دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری :

تعداد صفحات :۵

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر تعیین اثر بخشی بازی درمانی بر خودپنداره دانش آموزان با مشکلات ویژه یادگیری بوده است. پژوهش حاضر از نوع نیمه آزمایش، به شیوه پیش آزمون – پس آزمون با گروه کنترل می باشد. نمونه در این مطالعه ۱۶ نفر از دانش آموزان پایه پنجم و ششم ابتدایی است. پرسشنامه خود پنداره کودکان پیرز – هریس مورد استفاده قرار گرفت . پس از انجام پیش آزمون برنامه بازی درمانی به مدت ۱۵جلسه ۴۵ دقیقه ای ( دوبار در هفته) اجرا شد و در پایان پس آزمون انجام شد . نتایج تحلیل کواریانس نشان داد که بین خود پنداره گروه آزمایش با کنترل تفاوت معنادار وجود دارد (۰/۰۵> P). و نتیجه آنکه بازی درمانی باعث بهبود خود پنداره کودکان با مشکلات ویژه یادگیری می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.