تخمین بیشترین عمق آبشستگی در اطراف پایه پل با استفاده از سیستم خود سازماندهی NF-GMDH بر مبنای الگوریتم بهینه سازی PSO


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تخمین بیشترین عمق آبشستگی در اطراف پایه پل با استفاده از سیستم خود سازماندهی NF-GMDH بر مبنای الگوریتم بهینه سازی PSO دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تخمین بیشترین عمق آبشستگی در اطراف پایه پل با استفاده از سیستم خود سازماندهی NF-GMDH بر مبنای الگوریتم بهینه سازی PSO  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تخمین بیشترین عمق آبشستگی در اطراف پایه پل با استفاده از سیستم خود سازماندهی NF-GMDH بر مبنای الگوریتم بهینه سازی PSO،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تخمین بیشترین عمق آبشستگی در اطراف پایه پل با استفاده از سیستم خود سازماندهی NF-GMDH بر مبنای الگوریتم بهینه سازی PSO :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

پلهای یک رودخانه سازههای استراتژیکی هستند، که در معرض تعداد زیادی از عوامل خطرناک هستند. این عوامل، پایداری پل را تحت تاثیرقرار میدهند و در نهایت منجر به خرابی پل میشوند. از جملهی این عوامل میتوان به، بارهای هیدرودینامیکی، آبشستگی بستر)کلی یا موضعی یا هر دو(، آبشستگی خاکریز، انباشت اجسام شناور و تاثیر کشتی، اشاره کرد. از بین عوامل مذکور، دلیل اصلی خرابی پلها، آبشستگی در پایه ی پل است که یکی از اصلی ترین محرکهای آبشستگی، انباشت موانع آبآورده در محل پایه های پل است. از این رو دولتها نگران تعمیر سازه های آسیب دیده در طول سیلابها و همچنین حفاظت و نگهداری سازهها قبل از وقوع سیلاب در آینده، هستند. در حالحاضر فقط تعداد محدودی دستورالعمل وجود دارد که بتوان مبنای شرایط بحرانی و ایمن، در هنگام وقوع سیلاب قرار داد. از این رو، نیاز به روشهای پیشرفته پیش بینی هندسه ی انباشت موانع و عوامل موثر بر آبشستگی تحت اثر انباشت موانع در پایههای پل ، بهمنظور استفاده در طراحی، بهرهبرداری و نگهداری پلهای یک بزرگراه، غیرقابل اجتناب میباشد. از این رو در این تحقیق تخمین حداکثر عمق آبشستگی پایه پل با استفاده از مدل پیشرفته NF-GMDH-PSO صورت گرفته است. همچنین در ادامه تحقیق، پیشبینیهای حاصل از مدل با نتایج روابط تجربی مطالعات پیشین، مقایسه شده و عملکرد مناسب مدل توسعه یافته، نسبت به روابط تجربی پیشین، نشان داده شده است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.