توسعه مدل ارزیابی تاثیر اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا درگلوگاه های ترافیکی و روند کاهش آلودگی هوا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 توسعه مدل ارزیابی تاثیر اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا درگلوگاه های ترافیکی و روند کاهش آلودگی هوا دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد توسعه مدل ارزیابی تاثیر اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا درگلوگاه های ترافیکی و روند کاهش آلودگی هوا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی توسعه مدل ارزیابی تاثیر اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا درگلوگاه های ترافیکی و روند کاهش آلودگی هوا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن توسعه مدل ارزیابی تاثیر اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا درگلوگاه های ترافیکی و روند کاهش آلودگی هوا :

تعداد صفحات :۲۲

چکیده مقاله:

در این پژوهش، ارزیابی اشتراک گذاری هوشمند خطوط وسایل نقلیه با سطح اشغال بالا((HOV مورد بررسی قرار گرفته است. برای نیل به این هدف ابتدا این خطوط در شرایط پایه (جریان پیوسته بدون وجود هیچ گلوگاهی) تحلیل گردیده است. مدل تحلیلی آلاینده ها تابعی از سرعت، حجم جریان و تاخیر در نظر گرفته شده است. توسعه مدل فوق برای شرایط گلوگاهی در نظر گرفته شده است. سه سناریو هم در شرایط پایه و هم گلوگاهی در نظر گرفته شده است که شامل اشتراک گذاری کل، اشتراک گذاری تا سه سرنشین و اشتراک گذاری بیش از سه سرنشین می باشد. در تمامی سناریوها نسبت میزان آلایندگی در شرایط عدم اشتراک گذاری، به حالات مختلف اشتراک گذاری بررسی شده است. در این مدل سه جانمایی ممکن برای گلوگاه در نظر گرفته شده است.با توجه به عدم وجود گلوگاه واقعی، پارامترهای مربوط به ترافیک گلوگاهی با استفاده از نرم افزار AIMSUNشبیه سازی شده است. تاثیر تغییر خط وسایل نقیله نیز در دسترسی به خطHOVدر شبیه سازی نظر گرفته شده است. مدل ارزیابی کلی ارزیابی آلاینده ها با استفاده از مدل رگرسیون چند متغییره صورت گرفته است. نتایج حاصل از مدل ارزیابی نشان می دهد که در حالت پایه و همچنین گلوگاه در خط تندرو و کندرو سناریو دوم یعنی اشتراک گذاری تا سه سرنشین بهترین تاثیر در کاهش آلایندگی و همچنین در حالت گلوگاه در خط میانه، اشتراک گذاری کل وسایل نقلیه گزینه برتر می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.