بررسی تاثیر مقاومت لغزندگی روسازی های سنگفرش شده در خیابان های شهری بر میزان تصادفات (مطالعه موردی: خیابان ۱۷ شهریور)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر مقاومت لغزندگی روسازی های سنگفرش شده در خیابان های شهری بر میزان تصادفات (مطالعه موردی: خیابان ۱۷ شهریور) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر مقاومت لغزندگی روسازی های سنگفرش شده در خیابان های شهری بر میزان تصادفات (مطالعه موردی: خیابان ۱۷ شهریور)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر مقاومت لغزندگی روسازی های سنگفرش شده در خیابان های شهری بر میزان تصادفات (مطالعه موردی: خیابان ۱۷ شهریور)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر مقاومت لغزندگی روسازی های سنگفرش شده در خیابان های شهری بر میزان تصادفات (مطالعه موردی: خیابان ۱۷ شهریور) :

تعداد صفحات :۲۵

چکیده مقاله:

ایمنی یکی از مسایل مهم در حمل و نقل و ترافیک شهری است. عدم رعایت اصول ایمنی در طراحی راهها، نگهداری و برنامه ریزی حمل ونقل و ترافیک در کشور ما باعث شده است که خسارات سنگینی بر جامعه وارد شود. مقاومت لغزشی روسازی، نقش تعیین کننده ای در پیشگیری از تصادفات ناشی از لغزندگی ایفا می کند. این ویژگی با ضریب اصطکاک بین لاستیک و رویه راه بیان می شود. در این تحقیق با بررسی مقاومت لغزشی در روسازی سنگفرش ها در خیابان های شهری تهران و به ویژه خیابان ۱۷ شهریور به عنوان مطالعه موردی به همراه مطالعات ترافیکی و بررسی تصادفات این خیابان و انجام آزمایش آونگ انگلیسی در محل برای تعیین عدد BPN، میزان تاثیر ترافیک عبوری و میزان عمق بافت سطحی رابطه ای بین این پارامترها در دو حالت خشک و خیس برقرار می شود و میزان تاثیر آن ها بر میزان تصادفات بررسی می گردد. خیابان ۱۷ شهریور کاربری پیاده راه را داشته و با تغییر کاربری با همان حالت سنگفرشی تبدیل به روسازی برای عبور و مرور وسایل نقلیه شده است. این روسازی ها گاها با داشتن اصطکاک سطحی پایین و مقاومت لغزندگی کم منجر به سر خوردن وسایل نقلیه شده اند. تحلیل و مدلسازی در این تحقیق با استفاده از نرم افزار SPSS انجام گرفته و نتایج نشان داد که رابطه مستقیمی بین BPN و تصادفات در روسازی سنگ فرش شده مورد مطالعه وجود دارد و در شرایط خیس این میزان ۴ برابر شرایط خشک است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.