تاثیر آموزش به شیوه شبیه سازی ذهنی و نقش آن در گرایش به نوآوری دانش آموزان دختر سال سوم دور اول متوسطه ناحیه سه کرمانشاه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر آموزش به شیوه شبیه سازی ذهنی و نقش آن در گرایش به نوآوری دانش آموزان دختر سال سوم دور اول متوسطه ناحیه سه کرمانشاه دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر آموزش به شیوه شبیه سازی ذهنی و نقش آن در گرایش به نوآوری دانش آموزان دختر سال سوم دور اول متوسطه ناحیه سه کرمانشاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر آموزش به شیوه شبیه سازی ذهنی و نقش آن در گرایش به نوآوری دانش آموزان دختر سال سوم دور اول متوسطه ناحیه سه کرمانشاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر آموزش به شیوه شبیه سازی ذهنی و نقش آن در گرایش به نوآوری دانش آموزان دختر سال سوم دور اول متوسطه ناحیه سه کرمانشاه :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر آموزش به شیوه شبیه سازی ذهنی و نقش آن در گرایش به نوآوری دانش آموزان سال سوم دوره اول متوسطه شهرکرمانشاه می باشد. تا به این سوال پاسخ داده شود که تا چه حد بین آموزش مبتنی بر شبیه سازی ذهنی و گرایش به نوآوری در جامعه مورد مطالعه رابطه ی معنا دار آماری وجود دارد. جامعه ی آماری ، دانش آموزان سال سوم دوره اول متوسطه ناحیه سه در سال تحصیلی ۹۳-۹۴ ونمونه آن ۱۰۰ نفر می باشد. که به شیوه ی نمونه گیری تصادفی از یکی ازمدارس ناحیه سه انتخاب و مورد مطالعه واقع گردید. به منظور تعیین میزان گرایش به نوآوری از پرسشنامه ی محقق ساخته بامقیاس لیکرت متشکل از ۲۰ سوال استفاده شده است. که پایایی آن از طریق فرمول آلفای کرونباخ تعیین شده است. در این خصوص از پرسشنامه هاگس۱ و کنعانی((۱۳۹۱ ایده گرفته شد. افراد به مدت یک ماه و طی ۹ جلسه ی آموزشی تحت آموزش به شیوهی شبیه سازی ذهنی قرار گرفتند. درابتدا و انتهای پژوهش به شکل پس آزمون، پرسشنامه گرایش به نوآوری بر روی افراد مورد مطالعه اجرا گردید. تجزیه و تحلیل دادهها نیز در قالب روشهای آمار توصیفی (جدول، میانگین و انحراف معیار) وآزمون های آمار استنباطی (تحلیل کوواریانس و آزمون (t صورت گرفت. نتایج این پژوهش نشان می دهد که بین آموزش شبیه سازی ذهنی جامعه مورد مطالعه وگرایش به نوآوری رابطه منفی و معنا دار آماری وجود دارد .نتایج این پژوهش با نتایج پژوهش های گذشته در مورد ارتباط بین شبیه سازی ذهنی و گرایش به نوآوری همخوانی دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.