نقش بهره وری سازمانی بر کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بهره وری سازمانی بر کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بهره وری سازمانی بر کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بهره وری سازمانی بر کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بهره وری سازمانی بر کیفیت خدمات رسانی به ارباب رجوع :

تعداد صفحات :۱۸

چکیده مقاله:

کیفیت خدمت به عنوان یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده موفقیت سازمان های خدماتی در محیط رقابتی امروزه مورد توجهجدی قرار گرفته است، کیفیت به عنوان یکی از مهمترین معیارهای ارزیابی خدمات است؛ مفهومی گسترده که قسمت هایمختلف سازمان نسبت به آن تعهد دارد. کیفیت خدمات را به عنوان اهرمی برای ایجاد مزیت رقابتی به کار می گیرند.ایننوشته علمی به بررسی به بهره وری سازمانی وکیفیت خدمات ارباب رجوع پرداخته ونتایج درجهت تغییراین خدمات بکارگرفتهخواهدشد، سازمان های بخش دولتی به علت تنوع و تعدد مشتریان خود نه تنها بایستی مراقبت نمایند که انتظارات مشتریانبرآورده شود ، بلکه باید تلاش نموده تا دریابند طرز نگرش مشتریان نسبت به سازما نهایشان و نحوه ارایه خدمت می باشد. درسازمان های امروزی، توانمندسازی نیروی انسانی یکی از سرمایه گذاری های مهم برای موفقیت فردی و سازمانی محسوب میشود. توانمندسازی یعنی راه هایی که کارکنان بتوانند بدون مدیر، تصمیمات مستقلی اتخاذ کنند. از طریق توانمندکردنکارکنان می توان بهره وری و کیفیت خدمات را ارتقاء بخشید. بهره وری به مفهوم بیشتر کارکردن، کاهش هزینه ها، کاهشکارکنان، کار اضافی برای مدیران و استخدام متخصصان نیست، بلکه مفهومی فراتر از این دارد. همچنین، کیفیت خدماتتلاشی مستمر برای بهبود مستمر فرآیندها، تولیدات، خدمات و همه فعالیت های سازمانی در جهت تامین نیازهای مشتری یاارباب رجوع است. یک ارتباط منطقی بین توانمندسازی، بهره وری و کیفیت خدمات وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.