اولویت بندی مھمترین عوامل موثر بر روشھای مداخله جویانه در طراحی بافت شھری از دیدگاه آرام سازی جریان ترافیک با روشھای تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی : شھر شیراز)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی مھمترین عوامل موثر بر روشھای مداخله جویانه در طراحی بافت شھری از دیدگاه آرام سازی جریان ترافیک با روشھای تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی : شھر شیراز) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی مھمترین عوامل موثر بر روشھای مداخله جویانه در طراحی بافت شھری از دیدگاه آرام سازی جریان ترافیک با روشھای تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی : شھر شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی مھمترین عوامل موثر بر روشھای مداخله جویانه در طراحی بافت شھری از دیدگاه آرام سازی جریان ترافیک با روشھای تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی : شھر شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی مھمترین عوامل موثر بر روشھای مداخله جویانه در طراحی بافت شھری از دیدگاه آرام سازی جریان ترافیک با روشھای تصمیم گیری چندمعیاره (مطالعه موردی : شھر شیراز) :

تعداد صفحات :۲۰

چکیده مقاله:

در سیستم مدیریت ترافیک شھری، ھدف تنھا حرکت وسایط نقلیه نیست، بلکه آرام سازی جریان ترافیک نیز جزء اھداف اصلی آن به شمار می رود .امروزه، رشد روزافزون تقاضای جابجایی درون شھری در کلانشھرھا به یکی از دغدغه ھا و مسایل چالش برانگیز مدیریت شھری تبدیل شده است که طراحی شھرھا را با مشکلاتی ھمراه ساخته است .با توجه به ساختار و شاکله قدیمی شھرھا معمولا امکان افزایش عرضه تسھیلات و زیرساخت ھای حمل و نقلی )نظیر ایجاد خیابان ھای جدید و یا تعریض معابر (به راحتی فراھم نیست یا با ھزینه ھای سنگینی ھمراه است؛ از اینرو محققین و مسیولین تلاش بسیاری در زمینه توسعه روشھای بھبود و افزایش کارآیی تسھیلات ترافیکی موجود داشتھاند و سعی کردھاند تا با ارایه راھکارھای کم ھزینه، سطح سرویس جھت بھبود روند ترافیک در شھرھا را بھبود ببخشند .در مقاله حاضر، سعی گردیده تا به بررسی و تعیین عوامل موثر در طراحی بافت شھری از دیدگاه آرام سازی جریان ترافیک در معابر درون شھری با روشھای تصمیم گیری چندمعیاره (AHP) و با انجام مطالعه موردی در شھر شیراز پرداخته شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.