رابطه بازاریابی بر اساس حفظ محیط زیست در ایجاد وفاداری مشتریان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بازاریابی بر اساس حفظ محیط زیست در ایجاد وفاداری مشتریان دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بازاریابی بر اساس حفظ محیط زیست در ایجاد وفاداری مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بازاریابی بر اساس حفظ محیط زیست در ایجاد وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بازاریابی بر اساس حفظ محیط زیست در ایجاد وفاداری مشتریان :

تعداد صفحات :۱۷

چکیده مقاله:

نگرانی سالهای اخیر در مورد محیط زیست در همه ابعاد و حوزه ها مشاهده می شود. این موضوع که منابع محدود ما دچار آسیب شده است و ادامه این روند آینده حیات بشر را بر روی کره ی زمین مختلف خواهد کرد، مسیولان و متفکران را بر آن داشته تا در این زمینه چاره ای بیندیشند. در این تحقیق تاثیر ابزارهای بازیابی سبز بر روی رفتار خرید مصرف کنندگان مورد بررسی قرار می گیرد. ابزارهای بازاریابی سبز که در این تحقیق مورد بررسی قرار گرفته است شامل تبلیغات زیستی، نام تجاری زیستی و برچسب زیستی می باشد. تاثیر هر کدام از این ابزارها به تفکیک مورد بررسی قرار گرفته است. روش نمونه گیری به صورت خوشه ای در دسترس (غیراحتمالی) می باشد. در این روش شهر تهران به چهار بخش شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم بندی شده است که ما قسمت شمال و غرب در نظر گرفته و پرسشنامه ها را در فروشگاههای زنجیره ای این نواحی توزیع نموده ایم. اندازه نمونه طبق فرمول ۳۸۴ نفر بوده است و تجزیه و تحلیل اطلاعات به وسیله آزمون همبستگی اسپیرمن و رگرسیون چند گانه می باشد. نتایج نشان می دهد که تبلیغات زیستی بیشترین اثر را بر روی رفتار خرید مصرف کننده و نام تجاری کمترین اثر را دارد. هدف از این تحقیق، کشف تاثیرگذاری ۴ عنصر مرکب آمیخته بازاریابی، رضایت و اصطلاحات کلامی (WOM) بر روی نگرش و قصد خرید مشتریان از محصولات دوستدار محیط بویژه محصولات و کالاهایی است که مشتریان با سرعت هر چه بیشتر به سمت آن میرند (FMCG). هدف از این مطالعه، دستیابی به اطلاعات از نقطه نظر مصرف کنندگان است). البته در یکی از دیدگاههای تحقیق، نگاهی به مقایسه نگرشهای افراد سویدی و غیر سویدی به سوی محصولات دوستدار محیط صورت گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.