شناسایی و طبقه بندی مولفه های موثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شناسایی و طبقه بندی مولفه های موثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شناسایی و طبقه بندی مولفه های موثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شناسایی و طبقه بندی مولفه های موثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شناسایی و طبقه بندی مولفه های موثر بر کیفیت خدمات رفاهی کارکنان بر اساس مدل کانو :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

امروزه چالش سازمان ها در حوزه منابع انسانی جذب، تعالی و نگهداشت سرمایه انسانی است. یکی ازانتظارات نظام نگهداری کارکنان، هماهنگی خدمات و اقداماتی است که در جهت رفاه حال کارکنانارایه میشود تا باعث رضایت آنان شود. به همین منظور هدف پژوهش حاضر شناسایی و طبقه بندیمولفه های موثر بر کیفیت خدمات رفاهی مورد انتظار کارکنان شرکت ملی نفت ایران بر اساس مدلکانو است. در این روش ابتدا مولفه های کیفیت خدمات رفاهی آن شرکت بر اساس ابعاد کیفیتخدمات سروکوال تعیین و دسته بندی شده و سپس طبقه بندی آنها بر اساس نیازهای اساسی، عملکردیو انگیزشی صورت گرفت که نتایج حاکیست، از ۲۰ مولفه کیفیت خدمات، ۵ مولفه دارای طبقه بندیاساسی و ۱۵ مولفه دارای طبقه بندی عملکردی شدند. یکی دیگر از اهداف این پژوهش استفاده ازمولفه های سروکوآل در تعیین ویژگیهای کیفیت خدمات و سنجش آن بوسیله مدل کانو در زمینهکیفیت خدمات رفاهی به کارکنان در سازمان است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.