تاثیر ملموس آموزش کارآفرینی گردشگری بر خودپنداره شغلی افراد : پژوهشی نیمه آزمایشی در شهرستان خور وبیابانک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر ملموس آموزش کارآفرینی گردشگری بر خودپنداره شغلی افراد : پژوهشی نیمه آزمایشی در شهرستان خور وبیابانک دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر ملموس آموزش کارآفرینی گردشگری بر خودپنداره شغلی افراد : پژوهشی نیمه آزمایشی در شهرستان خور وبیابانک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر ملموس آموزش کارآفرینی گردشگری بر خودپنداره شغلی افراد : پژوهشی نیمه آزمایشی در شهرستان خور وبیابانک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر ملموس آموزش کارآفرینی گردشگری بر خودپنداره شغلی افراد : پژوهشی نیمه آزمایشی در شهرستان خور وبیابانک :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

صنعت گردشگری درکنار اشتغال زایی و افزایش کسب وکارهای کوچک و متوسط، سبب شکل گیری بازارهای رقابتی در برخی مناطق شده است. این موضوع نیاز به کارآفرینانی که بتوانند جایگاه خود را در بازار ومابین سایر رقبا متمایز سازند بیش از پیش عیان می کند. آموزش کارآفرینی تاثیرات محسوسی در تغییر پنداشت افراد راجع به توانایی های شغلی خود خواهد داشت. خودپنداره شغلی مفهومی است که نمایانگر نگرش فرد نسبت به توانایی های شغلی است که وی قابلیت انجام آنها را دارد هدف این پژوهش بررسی تاثیر آموزش کارآفرینی گردشگری بر خودپنداره شغلی فراگیران در شهرستان خور و بیابانک اصفهان است. این پژوهش از نوع کاربردی با رویکرد ترکیبی و طرح آن از نوع نیمه آزمایشی باپیش آزمون– پس آزمون با گروه کنترل است. برای دستیابی به این هدف در بخش کیفی و به منظور تدوین بسته آموزشی،منابع اطلاعاتی در دسترس منتشره از سال ۱۳۸۰ و ۲۰۰۰ تاکنون، به صورت هدفمند گزینش و بازبینی شدند و جامعه آماری در بخش کمی اهالی و ساکنین شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان بودند. آزمودنی ها طی یک نمونه گیری چند مرحله ایی از بین داوطلبان شرکت در دوره آموزشی کارآفرینی گردشگری انتخاب شده و پس از همتا سازی اولیه به صورت تصادفی در گروه های آزمایش وکنترل (هرگروه ۳۱ نفر) جایگزین شدند. در مرحله پیش آزمون از هر دو گروه آزمون استاندارد، معتبر و پایای خودپنداره شغلی بارت و تینسلی (۱۹۷۷) اخذ شد. سپس ۱۶ جلسه آموزشی کارآفرینی گردشگری ۹۰ دقیقه ایی برای گروه آزمایش برگزار شد. در نهایت هر دو گروه مجددا در پس آزمون شرکت کردند. تجزیه و تحلیل کواریانس نشان داد که خودپنداره شغلی پس از مداخله آموزشی در گروه آزمایش افزایش معنا داری داشته است (P=0/0001). این بدان معناست که برگزاری دوره آموزشی کارآفرینی گردشگری منجر به بهبود خودپنداره شغلی افراد در گروه آزمایش شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.