بررسی تاثیر هوش فرهنگی و هوش مالی بر مزیت رقابتی نمایندگان شرکت های بیمه دولتی و خصوصی (مورد مطالعه: نمایندگان شرکتهای بیمه استان همدان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی تاثیر هوش فرهنگی و هوش مالی بر مزیت رقابتی نمایندگان شرکت های بیمه دولتی و خصوصی (مورد مطالعه: نمایندگان شرکتهای بیمه استان همدان) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی تاثیر هوش فرهنگی و هوش مالی بر مزیت رقابتی نمایندگان شرکت های بیمه دولتی و خصوصی (مورد مطالعه: نمایندگان شرکتهای بیمه استان همدان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی تاثیر هوش فرهنگی و هوش مالی بر مزیت رقابتی نمایندگان شرکت های بیمه دولتی و خصوصی (مورد مطالعه: نمایندگان شرکتهای بیمه استان همدان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی تاثیر هوش فرهنگی و هوش مالی بر مزیت رقابتی نمایندگان شرکت های بیمه دولتی و خصوصی (مورد مطالعه: نمایندگان شرکتهای بیمه استان همدان) :

تعداد صفحات :۲۱

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر ابعاد هوش فرهنگی و هوش مالی بر مزیت رقابتی است. نمایندگان شرکتهای بیمهایران، البرز، دانا، پارسیان و رازی در سطح استان همدان به دلیل دارا بودن شرایط لازم این پیشنهاد پژوهشی، به عنوانجامعه آماری انتخاب شدند که نهایتا ۱۳۵ نفر به عنوان نمونه آماری تحقیق شناخته شدند. ابزار این پژوهش، دوپرسشنامه محقق ساخته هوش فرهنگی و هوش مالی و نیز پرسشنامه استاندارد مزیت رقابتی است. جهت سنجش رواییپرسشنامه ها از روش محتوایی استفاده شد و سنجش پایایی پرسشنامه ها با استفاده از روش ضریب آلفای کرونباخبعمل آمد . جهت تجزیه و تحلیل داده های تحقیق از آمار توصیفی برای توصیف ویژگی های دموگرافیک پاسخدهندگان استفاده شد و با استفاده از نرم افزار SPSS ، آزمون های کولموگرف اسمیرنف، ضریب همبستگی پیرسون، تحلیل واریانس ، رگرسیون چندگانه و تی در بخش استنباطی به کار گرفته شد. نتایج تحقیق نشان داد هر دو نوع هوشفرهنگی و مالی بر مزیت رقابتی نمایندگان شرکتهای بیمه تاثیر معناداری دارد ولیکن تاثیر هوش فرهنگی بر مزیترقابتی نمایندگان شرکتهای بیمه بیشتر از تاثیر هوش مالی است که این امر دلالت بر اهمیت بیشتر بعد فرهنگی حرفهنمایندگی بیمه دارد.از دیگر نتایج ضمنی این پژوهش ، شناسایی بعد ارتباطی هوش فرهنگی به عنوان موثرترین عامل برمزیت رقابتی نمایندگان شرکتهای بیمه است. این پژوهش از نظر فرآیند اجرای پژوهش، از نوع پژوهشهای کمی واز نظر هدف کاربردی و از نظر منطق اجرای پژوهش استقرایی و با توجه به محدودهی تحقیق، مقطعی می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.