بررسی امکان توسعه ی برند شهری برای کلان شهر تبریز با استفاده از هنر صنعت فرش بافی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی امکان توسعه ی برند شهری برای کلان شهر تبریز با استفاده از هنر صنعت فرش بافی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی امکان توسعه ی برند شهری برای کلان شهر تبریز با استفاده از هنر صنعت فرش بافی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی امکان توسعه ی برند شهری برای کلان شهر تبریز با استفاده از هنر صنعت فرش بافی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی امکان توسعه ی برند شهری برای کلان شهر تبریز با استفاده از هنر صنعت فرش بافی :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

برندسازی شهری با استفاده از عناصر فرهنگی یکی از گرایشهای برندسازی مکان هاست که استفاده از مشخصههای هویتی فرهنگی نقش اساسی در آن دارد؛ در طول دهههای اخیر اهمیت جنبهی هویتی صنایعدستی در تمام دنیا مطرح شده، ولی ظرفیت این بخش به درستی در مسیر پیشرفت جوامع به کار گرفته نشده است. این که آیا فرش تبریز ظرفیت معرفی شدن به عنوان برند هویتی این شهر را دارد سیوال این پژوهش بود. برای سنجش تصویر شهر تبریز از نظر مردم، پرسشنامهای با ۳۰ سیوال طراحی شد و ۳۹۰ پرسشنامه در اختیار شهروندان قرار گرفت. جهت درک ذایقه ی فرهنگی مردم شهر تبریز در زمینه ی فرش، تاریخ فرهنگی این شهر از دوران ایلخانی به بعد برررسی گردید. نتایج حاصل از پرسشنامه ها با استفاده از نرم افزارSPSS واطلاعات حاصل از مطالعات نظری به روش تحلیل اسنادی بررسی گردیدند و نتایج نشان دهنده ی تایید فرضیهی تحقیق مبنی بر امکان استفاده از فرش تبریز به عنوان برند این شهر بود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.