رابطه بین میزان آگاهی معلمان از نظریه های یادگیری شناختی و به کارگیری نظریه های یادگیری شناختی ( مهارت حرفه ای ) بر حسب مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سابقه تدریس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رابطه بین میزان آگاهی معلمان از نظریه های یادگیری شناختی و به کارگیری نظریه های یادگیری شناختی ( مهارت حرفه ای ) بر حسب مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سابقه تدریس دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رابطه بین میزان آگاهی معلمان از نظریه های یادگیری شناختی و به کارگیری نظریه های یادگیری شناختی ( مهارت حرفه ای ) بر حسب مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سابقه تدریس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رابطه بین میزان آگاهی معلمان از نظریه های یادگیری شناختی و به کارگیری نظریه های یادگیری شناختی ( مهارت حرفه ای ) بر حسب مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سابقه تدریس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رابطه بین میزان آگاهی معلمان از نظریه های یادگیری شناختی و به کارگیری نظریه های یادگیری شناختی ( مهارت حرفه ای ) بر حسب مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سابقه تدریس :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

هدف این تحقیق بررسی میزان آشنایی معلمان دوره ابتدایی شهرستان بوشهر با نظریه یادگیری شناختی و به کارگیری آن در فرایند تدریس می باشد. روش تحقیق این پژوهش توصیفی می باشد و از بعد زمانی در زمره تحقیقات مقطعی و از بعد هدف، در دسته تحقیقات کاربردی/ توسعه ای قرار دارد. در سال تحصیلی ۹۵ به تعداد ۸۹۷ نفر می باشند. از بین جامعه آماری این پژوهش با روش نمونه گیری خوشه ای یکی از دو منطقه شهر بوشهر انتخاب شد و تعداد ۱۷۰ نفر با روش نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم به شیوه ها تصادفی ساده از این منطقه انتخاب و ابزار پژوهش روی آنها اجرا گردید. ابزار گردآوری اطلاعات شامل پرسشنامه محقق ساخته بود که به منظور بررسی میزان آشنایی و به کارگیری معلمان از نظریه های یادگیری شناختی استفاده شد و برای تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون تی- تک گروهی استفاده گردید همچنین از آزمون های تی دو گروهی مستقل و تحلیل واریانس یک راهه برای سنجش تفاوت بین معلمان از نظر متغیرهای جمعیت شناختی استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد. نتایج نشان داد بین میزان آگاهی معلمان از نظریه های یادگیری شناختی و به کارگیری نظریه های یادگیری شناختی ( مهارت حرفه ای ) بر حسب مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و سابقه تدریس آنها تفاوتی وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.