آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر شهر خرم آباد


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر شهر خرم آباد دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر شهر خرم آباد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر شهر خرم آباد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر شهر خرم آباد :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثربخشی آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر پایه دوم دوره اول متوسطه شهر خرم آباد بود. این پژوهش به روش نیمه آزمایشی با طرح پیش آزمون پس آزمون با گروه گواه انجام شود. جامعه آماری پژوهش حاضر شامل کلیه دانش آموزان دختر پایه دوم، دوره اول متوسطه شهر خرم آباد در سال تحصیلی ۹۶ – ۱۳۹۵ بود. روش نمونه گیری در پژوهش حاضر به صورت نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای بود بدین صورت که از میان نواحی آموزش و پرورش شهر خرم آباد به صورت تصادفی یک ناحیه انتخاب و از ناحیه انتخاب شده یک مدرسه و از مدرسه انتخاب شده، دو کلاس به صورت تصادفی انتخاب گردیدند و در مرحله آخر به شیوه تصادفی یک کلاس به عنوان گروه آزمایش ( ۳۰ نفر) و کلاس دیگر، به عنوان گروه گواه ( ۳۰ نفر) در نظر گرفته شدند. ابزار مورد استفاده در پژوهش حاضر پرسشنامه هیجان یادگیری پکران و همکاران ( ۲۰۰۲ ) بود. ابتدا از هر دو گروه پیش آزمون به عمل آمد سپس آزمودنی های گروه آزمایش به مدت ۸ جلسه یک و نیم ساعته تحت اجرای متغیر آزمایشی ( مهارت های مثبت اندیشی ) قرار گرفتند اما گروه گواه، هیچ مداخله ای دریافت نکردند سپس از هر دو گروه پس آزمون به عمل آمد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از شاخص های آمار توصیفی ( میانگین و انحراف معیار) و از آزمون تحلیل کوواریانس تک متغیری استفاده گردید. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که آموزش مهارت های مثبت اندیشی بر هیجان مثبت یادگیری دانش آموزان دختر پایه دوم دوره اول متوسطه شهر خرم آباد تاثیر دارد ( ۰۰۱ / ۰ < P ) . با توجه به نتایج حاصله، آموزش مهارت های مثبت اندیشی برای افزایش هیجان مثبت یادگیری در دانش آموزان دختر توصیه می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.