نقش رسانه های اجتماعی در گسترش فرآیند تجارت الکترونیک در دولت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش رسانه های اجتماعی در گسترش فرآیند تجارت الکترونیک در دولت الکترونیک دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش رسانه های اجتماعی در گسترش فرآیند تجارت الکترونیک در دولت الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش رسانه های اجتماعی در گسترش فرآیند تجارت الکترونیک در دولت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش رسانه های اجتماعی در گسترش فرآیند تجارت الکترونیک در دولت الکترونیک :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده مقاله:

اقتصاد دیجیتال جهانی تمایل دارد تا از طریق اتخاذ تکنولوژی های کلیدی، محاسبات ابری، داده کاوی، هوش مصنوعی یا گسترش محیط های اجتماعی رشد و توسعه یابد. این نفوذ و گسترش به اقتصاد رسید و گرایش های جدید برای بدست آوردن ارزش افزایش یافت. سازماندهی استراتژی تجارت الکترونیک و دولت الکترونیک آسان نیست اگر چه استراتژی اساسی تجارت الکترونیک با گسترش بازار پیشرفت فوق العاده ای خواهد کرد. به همین دلیل هدف از این مطالعه نشان دادن کارکردهای رسانه اجتماعی در توسعه تجارت الکترونیک و ارایه یک راه حل مناسب به شرکت ها و یا حتی دولت ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.