بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد) :

تعداد صفحات :۱۴

چکیده مقاله:

در اقتصاد رقابتی و مبتنی بر بازار دنیای کنونی، که با تحولات و تغییرات سریع و شتابان بین المللی همراه بوده و مشخصه آن گذر از جامعه صنعتی به جامعه اطلاعاتی و تغییر اقتصاد ملی به اقتصاد جهانی است، از کارآفرینی به منزل موتور توسعه اقتصادی یاد می شود. ورود تکنولوژی اطلاعات و اینترنت به عرصه مبادلات تجاری، ضمن تسهیل این مبادلات، تا حد زیادی از میزان هزینه ها کاسته است. به همین دلیل تمام بنگاه های تجاری در دنیا به دنبال ورود هرچه سریع تر و جدی تر در بازارهای مبادلات الکترونیکی از طریق اینترنت به مشتریان خود هستند. پژوهش حاضر با هدف بررسی نقش کارآفرینی در توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک ( مطالعه موردی: شرکت های بازرگانی استان کهگیلویه و بویراحمد) صورت گرفته است. این تحقیق به روش توصیفی– پیمایشی، انجام گرفته است. جامعه آماری تحقیق، کلیه کارکنان شرکت های بازرگانی در استان کهگیلویه و بویراحمد به تعداد ۲۶۰ نفر می باشد و پرسشنامه ۳۸ سوالی در میان کارکنان توزیع گردید. پایایی پرسشنامه با روش آلفای کرونباخ ۰/۷۵ محاسبه شده است. اطلاعات جمع آوری شده به وسیله آمار توصیفی و استنباطی در قالب آزمون همبستگی پیرسون با نرم افزار spss مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته های پژوهش نشان داد که از فاکتورهای: عوامل (سازمانی، اقتصادی ، ویژگی های تجارت الکترونیک) نقش موثری بر توسعه بنگاه های اقتصادی کوچک با تکیه بر تجارت الکترونیک در استان کهگیلویه و بویر احمد داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.