بررسی میزان وفاداری مشتریان با تکنیک های RFM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی میزان وفاداری مشتریان با تکنیک های RFM دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی میزان وفاداری مشتریان با تکنیک های RFM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی میزان وفاداری مشتریان با تکنیک های RFM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی میزان وفاداری مشتریان با تکنیک های RFM :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

امروزه اهمیت ارتباط با مشتریان بر کسی پوشیده نیست و تمامی سازمان ها از جمله سازمان های ارایه دهنده ی خدمات سعی می کنند بیشتر رفتار مشتریان را مورد بررسی قرار دهند. برای رسیدن به این درک، سازمان ها باید علاوه بر ارتباط با مشتریان از مقیاسی برای اندازه گیری میزان ارزش و اهمیت مشتریان مختلف استفاده کنند. شناخت گروه های مختلف مشتریان و ایجاد ارتباط اثربخش با آن ها به گونه ای که بتواند منافع اقتصادی سازمان را در آینده تضمین کند، یک مسیله ی مهم در کسب و کار امروز است. جذب مشتریان سودآور و نیز حفظ مشتریان قدیمی هر دو با اهمیت هستند. رتبه بندی مشتریان یکی از مسایل مطرح برای سازمان ها می باشد. سودمندترین مشتریان به وسیله ی ابزارهای امتیازبندی مشتریان، مثل مدل های ارزش طول عمر مشتری شناسایی شده و مورد توجه قرار می گیرند؛ بنابراین یافتن روش ها و مدل هایی برای بخش بندی مشتریان بر اساس وفاداری آن ها به سازمان خیلی ضروری به نظر می رسد. در این مقاله به بررسی روش های ارایه شده جهت بخش بندی مشتریان با توجه به وفاداری آن ها پرداخته می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.