بررسی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد های آن و تاثیر آن بر وب سایت های تجارت الکترونیک به صورت مقایسه ای


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد های آن و تاثیر آن بر وب سایت های تجارت الکترونیک به صورت مقایسه ای دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد های آن و تاثیر آن بر وب سایت های تجارت الکترونیک به صورت مقایسه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد های آن و تاثیر آن بر وب سایت های تجارت الکترونیک به صورت مقایسه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی مدیریت ارتباط با مشتری، عملکرد های آن و تاثیر آن بر وب سایت های تجارت الکترونیک به صورت مقایسه ای :

تعداد صفحات :۱۲

چکیده مقاله:

مدیریت ارتباط با مشتری دیگر به عنوان یک روند تجاری در نظر گرفته نمی شود، بلکه یک استاندارد صنعت است که برای حفظ مزیت رقابتی و امنیت مورد نیاز است. هنگامی که CRM به درستی و به طور موثر استفاده می شود، منجر به افزایش سودآوری و وفاداری مشتری که دو نیاز کلیدی برای هر سازمان است، می شود. در محیط آنلاین و در غیاب تعامل چهره به چهره با مشتریان، سازمان ها به ابزارهای فناوری اطلاعات مدرن برای کمک به بهبود مدیریت ارتباط با مشتری روی می آورند. دو حوزه شیوه های مدیریت دانش و فناوری های مدیریت دانش، مواردی است که بیشتر مورد توجه و علاقه ی کسب و کارهای امروزی قرار گرفته است. در این مقاله ضمن معرفی CRM و e-CRM تفاوت ها و مزایای آن، به بررسی عملکردهای e-CRM در دو حوزه نامبرده و به کارگیری آنها توسط وب سایت های تجارت الکترونیک در راستای جذب و نگهداری مشتری پرداخته و در نهایت به بررسی نحوه عملکرد آمازون به عنوان بهترین آنها می پردازیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.