بررسی رابطه حضور اجتماعی بر مشخصه های اعتماد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه حضور اجتماعی بر مشخصه های اعتماد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه حضور اجتماعی بر مشخصه های اعتماد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه حضور اجتماعی بر مشخصه های اعتماد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه حضور اجتماعی بر مشخصه های اعتماد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین :

تعداد صفحات :۸

چکیده مقاله:

این پژوهش با هدف بررسی رابطه حضور اجتماعی بر مشخصه های اعتماد خرید تجارت اجتماعی در بازارهای آنلاین در سال ۱۳۹۵ صورت گرفت. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی و از لحاظ روش گردآوری داده ها توصیفی و از نوع همبستگی بود. این مطالعه بوسیله یک نگرش سنجی توسط پرسشنامه تحت وب از کسانی که سابقه خرید آنلاین از سایت دیجی کالا را داشته اند صورت گرفته است. پرسشنامه بصورت آنلاین برای ۴۴۸ نفر ارسال شد که تعداد ۱۳۴ نفر به پرسشنامه پاسخ و برگشت دادند. روش جمع آوری داده ها براساس پاسخ های جمع آوری شده از ۲۵ سوال پرسشنامه استاندارد پژوهش لو و همکاران ( ۲۰۱۶ ) انجام گرفت. نتایج تحقیق نشان داد که بین حضور اجتماعی یک وب سایت، درک و تصور سایرین و حضور اجتماعی از تعامل فروشندگان و اعتماد به فروشندگان آنلاین در سطح اطمینان ۹۹ درصد رابطه مثبت و معنادار وجود دارد. همچنین این رابطه بین اعتماد به فروشندگان آنلاین ( باورهای اعتمادی ) و قصد خرید آنلاین نیز تایید شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.