اولویت بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از روش تجزیه تحلیل سلسله مراتبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اولویت بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از روش تجزیه تحلیل سلسله مراتبی دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اولویت بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از روش تجزیه تحلیل سلسله مراتبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اولویت بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از روش تجزیه تحلیل سلسله مراتبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اولویت بندی عوامل موثر بر خرید اینترنتی با استفاده از روش تجزیه تحلیل سلسله مراتبی :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

امروزه تجارت الکترونیک یکی از مسایل مطرح در کسب و کار است. با توسعه روز افزون فضای مجازی و تبدیل شدن آن به کانالی برای تجارت مفهوم خرید اینترنتی و تجارت الکترونیک و اهمیت بررسی آن بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. از این رو شرکت ها نیازی برای درک عوامل موثر بر فروش اینترنتی خدمات و یا محصولات شان را بیش از پیش احساس می کنند. در پژوهش حاضر با به کارگیری روش تجزیه و تحلیل سلسله مراتبی سعی شده است مهمترین و کلیدی ترین عوامل شناسایی و رتبه بندی شوند. در ابتدا با تکیه بر مطالعات گذشته عوامل تاثیر گذار شناسایی شد و سپس با استفاده از فنون آماری معیارها رتبه بندی شده است. یافته های این پژوهش نشان می دهد در جامعه پژوهش، شاخص ریسک خرید مهم ترین عامل موثر بر خرید اینترنتی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.