نقش تبلیغات و مدیریت آن در جذب گردشگر فرهنگی culture tourist مطالعه موردی شهر تهران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش تبلیغات و مدیریت آن در جذب گردشگر فرهنگی culture tourist مطالعه موردی شهر تهران دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش تبلیغات و مدیریت آن در جذب گردشگر فرهنگی culture tourist مطالعه موردی شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش تبلیغات و مدیریت آن در جذب گردشگر فرهنگی culture tourist مطالعه موردی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش تبلیغات و مدیریت آن در جذب گردشگر فرهنگی culture tourist مطالعه موردی شهر تهران :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

در این مقاله سعی شده نقش تبلیغات جهانی در جذب توریست فرهنگیculture touristدر شهر تهران با توجه به پتانسیل های بالای تاریخی و فرهنگی این شهر به عنوان پایتخت ایران مورد بررسی قرار گیرد و اینکه چرا مقصد اولیه گردشگران ورودی فرهنگی برای بازدید، بویژه اروپاییان به ایران تهران نیست چرا که به نظر می رسد تبلیغات کم , نقش اصلی در عدم جذب گردشگر ورودی به تهران داشته است. در همین راستا نقش تبلیغاتی مثبت برجام بر افزایش ورود گردشگران به ایران و به تبع آن تهران به عنوان یک نمونه از تبلیغ مثبت که بر جذب گردشگران موثر است معرفی شده و لزوم اهتمام مسیولان ذیربط و دست اندرکاران حوزه رسانه و مطبوعات در معرفی هرچه بیشتر تهران برای جذب گردشگران خارجی با توجه به امکانات و ظرفیت های متنوع این شهر برای گردشگری فرهنگی بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.