نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی :
تعداد صفحات :۱۰
چکیده مقاله:
بازاریابی عبارتست از یک فرایند اجتماعی و مدیریتی که به وسیله ان افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید ، مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران تامین می کنند بازاریابی منابع عبارتست از استفاده بهینه از منابع موجود و آمیخته بازاریابی و ایجاد شناخت دقیق از فرصت ها و تهدیدهای محیطی، با صرف حداقل هزینه زمان و توان مدیریت در جهت فراهم کردن حداکثر رضایت مشتری و سودآوری بانک جذب منابع از اهداف کلیدی، اساسی و راهبردی بانکها و موسسات مالی اعتباری دربازاریابی به شمار می رود و نقش ویژه ای در ارایه خدمات بانک ها ایفا میکند و شاخص مهمی در ارزیابی میزان موفقیت بانک ها محسوب میشود بنابراین با توجه به موارد فوق در این مقاله به بررسی نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی پرداخته می شود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.