نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی :

تعداد صفحات :۱۰

چکیده مقاله:

بازاریابی عبارتست از یک فرایند اجتماعی و مدیریتی که به وسیله ان افراد و گروهها نیازها و خواسته های خود را از طریق تولید ، مبادله کالاهای مفید و باارزش با دیگران تامین می کنند بازاریابی منابع عبارتست از استفاده بهینه از منابع موجود و آمیخته بازاریابی و ایجاد شناخت دقیق از فرصت ها و تهدیدهای محیطی، با صرف حداقل هزینه زمان و توان مدیریت در جهت فراهم کردن حداکثر رضایت مشتری و سودآوری بانک جذب منابع از اهداف کلیدی، اساسی و راهبردی بانکها و موسسات مالی اعتباری دربازاریابی به شمار می رود و نقش ویژه ای در ارایه خدمات بانک ها ایفا میکند و شاخص مهمی در ارزیابی میزان موفقیت بانک ها محسوب میشود بنابراین با توجه به موارد فوق در این مقاله به بررسی نقش بازاریابی منابع در موسسات مالی پرداخته می شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.