تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانش بنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی کارآفرینانه بر عملکرد شرکتهای دانشبنیان استان های آذربایجان شرقی و غربی میباشد. جامعه آماری شامل مدیران عامل شرکتهای فناور و دانشبنیان استانهای آذربایجان شرقی و غربی به تعداد ۱۵۰ شرکت میباشد. بدین منظور پرسشنامهای طراحی شد و پس از ارزیابی تستهای اطمینان، در میان نمونه آماری شامل ۱۱۰ شرکت توزیع گردید. پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر روش جمعآوری دادهها توصیفی-پیمایشی است. برای تست فرضیات از الگوی معادلات ساختاری و نرم افزار Smart PLS استفاده شده است. نتایج آزمون فرضیات نشان داد که، متغیرهای بازاریابی کارآفرینانه (نوآوری، ریسکپذیری، پیش دست بودن، مشتریگرایی، فرصت محوری، اهرم کردن منابع و ایجاد ارزش) به طور مستقیم تاثیر مثبت و معنادار بر روی عملکرد (افزایش فروش، حفظ و جذب مشتری) دارند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.