بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت سود با رقابت در بازار جهت سودآوری مدیران در شرکت های بورسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت سود با رقابت در بازار جهت سودآوری مدیران در شرکت های بورسی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت سود با رقابت در بازار جهت سودآوری مدیران در شرکت های بورسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت سود با رقابت در بازار جهت سودآوری مدیران در شرکت های بورسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رابطه بین مولفه های مدیریت سود با رقابت در بازار جهت سودآوری مدیران در شرکت های بورسی :

تعداد صفحات :۱۶

چکیده مقاله:

در هر واحد تجاری، وظیفه اصلی مدیریت، استفاده حداکثری از منابع جهت کسب بازده مورد انتظار می باشد. وجود بازارهای رقابتی در عصرحاضر، مدیران واحد تجاری را بر آن داشته است که با اتخاذ صحیح و کاربردی، ضمن کسب منافع مورد انتظار، واحد تجاری را در بازار پرشتاب و رقابتی امروزی، نگه دارند. بدیهی است در صورتی که واحد تجاری نتواند عملیات خود را همگام با سایر رقبا، بسط و توسعه دهد، از صحنه رقابت حذف شده و با شکست مواجه خواهد شد. به منظور عدم مواجه شدن با چنین مشکلاتی، مدیران می بایست ضمن بررسی وضعیت بازار، تهمیدات لازم برای کسب مزیت های رقابتی را فراهم آورند. در پژوهش حاضر به بررسی رابطه بین رقابت در بازار محصول با مدیریت سود در بورس اوراق بهادار تهران پرداخته شده است . جامعه آماری در این تحقیق شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار می باشند که ۵۰شرکت فعال بورسی ۱۳۹۰-۱۳۹۴ به عنوان نمونه انتخابی در نظر گرفته شد. این تحقیق از نظر هدف، کاربردی بوده و از نظر روش اجراتوصیفی از نوع همبستگی می باشد. در ابتدا متغیرهای پژوهش مورد شناسایی قرار گرفته که جهت تجزیه و تحلیل اطلاعات، از داده های بدست آمده از نرم افزار ره آورد نوین، برای محاسبه متغیرهای پژوهش، توسط نرم افزارExcelاستفاده شده است. این داده ها جهت آزمون فرضیه ها توسط نرم افزارSpssبه کمک آماره های توصیفی و استنباطی نظیر تحلیل همبستگی ، مورد تجزیه وتحلیل قرارگرفتند. نتایج حاصل از آزمون فرضیه های پژوهش با استفاده از روش رگرسیون چندگانه برای فرضیه اصلی و برای فرضیه های فرعی از ضریب همبستگی پیرسون بهره گرفته شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.